d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Kesätyö! > Kannatti!
Prev14567813Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 17,421
Joined: Jan 2 2007
Gold: 0.00
Jun 30 2012 08:42am
Quote (Pinkku @ Jun 30 2012 03:31pm)
teen ite 2-vuorotyötä..
oisin kiinnostunut tietämään lost2:n toimialasta hiukan enemmän
tuskin vartijana tollasiin tienesteihin pääsee että jää käteen se 2900 vaikka oot kaikki saakelin supersuurjuhlapyhät töissä


eise kato kerrro kun ei oo mitä kertoa...
Member
Posts: 2,413
Joined: May 13 2007
Gold: 1,777.00
Jun 30 2012 11:40am
Paperitehtaalla töissä ollaan, Katkeamattomas 3-vuorotöis :)
Member
Posts: 10,886
Joined: Dec 26 2007
Gold: 2.62
Jun 30 2012 11:53am
Quote (lost2 @ 30 Jun 2012 20:40)
Paperitehtaalla töissä ollaan, Katkeamattomas 3-vuorotöis :)


mie hain kans paperitehtaalle kesätöihin, en vaan päässy :(
Member
Posts: 13,889
Joined: Mar 21 2009
Gold: 6,600.00
Jun 30 2012 12:22pm
Quote (lost2 @ Jun 30 2012 07:40pm)
Paperitehtaalla töissä ollaan, Katkeamattomas 3-vuorotöis :)


eli oot operaattorina^^ tehtaalle 18v ikäraja ja oot justiisa ton ikäne/koulusta(lukio vai amis?) päässy, paljos sulla on tuntitaksa
kuulostaa kyllä uskomattomalta
Member
Posts: 19,540
Joined: Jun 25 2008
Gold: 4.46
Jun 30 2012 02:15pm
mie saan kuus alle tonni ja oon amis. ja poika
rapu horoskooppi, koht 18vee.
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Jun 30 2012 02:17pm
Quote (ApiN @ 30 Jun 2012 23:15)
mie saan kuus alle tonni ja oon amis. ja poika
rapu horoskooppi, koht 18vee.


hiusten väri?
Member
Posts: 19,540
Joined: Jun 25 2008
Gold: 4.46
Jun 30 2012 02:18pm
Quote (Rzi @ 30 Jun 2012 21:17)
hiusten väri?


maantien värine, vähä ruskee..

Pituus vähä yli 190
paino noin 85kg.

B-kortin saan elokuussa.
silmien väri sininen
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Jun 30 2012 02:19pm
Quote (ApiN @ 30 Jun 2012 23:18)
maantien värine, vähä ruskee..

Pituus vähä yli 190
paino noin 85kg.

B-kortin saan elokuussa.
silmien väri sininen


hujoppi
Member
Posts: 19,540
Joined: Jun 25 2008
Gold: 4.46
Jun 30 2012 02:22pm
Quote (Rzi @ 30 Jun 2012 21:19)
hujoppi


vähä juu... mut kengän koko vaa 44
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Jun 30 2012 02:47pm
Quote (ApiN @ Jun 30 2012 10:22pm)
vähä juu... mut kengän koko vaa 44


siispä pieni peeeniskö
Go Back To Suomi Topic List
Prev14567813Next
Add Reply New Topic New Poll