Quote (do_NaUKI @ 1 Jul 2012 18:57)
siis mitä vittua ? :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Quote (Rzi @ 1 Jul 2012 18:59)
suurin osa on kuitenki sellasia joita ei hirveemmi kiinnosta jotai fg scammailla. pelkäät sen takia koska taidat ite olla taipuvainen scammailemaa
oot hieno mis vaik veitki mun rahat.