Quote (CallOfJaws @ 27 Jun 2012 01:50)
Kerran elämässäni olen nähnyt OIKEAN VARTIJAN. Uskalsi koittaa hätää noin 8 hengen maahanmuuttaja porukkaa mäkkäristä. Maahanmuuttajat eivät uskoneet ja kun vartija koski yhteen heistä kävivät muutt päälle. Saivat kaadettua vartijan ja monoa sateli kiitettävää tahtia. Ku maahanmuuttajat lopettivat pahoinpitelyn ja lähtivät pakoon, nousi vartija ja lähti kumarassa juoksemaan tekijöitten perään. Myöhemmin vartija palasi poliiseille selittämään tilannetta ja hänellä oli mukanaan 1 maahanmuuttaja.
E: Joukossa oli myös manneja
Hieno määritelmä "oikealle vartijalle", jonka ammattiin ei kuulu yleisen järjestyksen ylläpitäminen.
Toki jokainen vartija puuttuu "yleisen järjestyksen ylläpitämistä vaativaan tilanteeseen", jos sellaisen näkee
Kiva kun ammattia arvostellaan sillä perusteella, joka ei edes kuulu toimenkuvaan. Ei muuta.
Tähän on kyllä kehitteillä lakimuutos, joka laajentaisi vartijan oikeuksia yleisen järjestyksen ylläpitämiseen, mikä on POLIISIN työ.
Kukkahattutätien mielestä valtaa on liikaa, joten lakiuudistusta jarrutetaan minkä keretään.