d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Behelle Ja Muille Epäilijöille
Prev14567Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 1,664
Joined: Apr 5 2008
Gold: 0.00
Jun 26 2012 04:50pm
Kerran elämässäni olen nähnyt OIKEAN VARTIJAN. Uskalsi koittaa hätää noin 8 hengen maahanmuuttaja porukkaa mäkkäristä. Maahanmuuttajat eivät uskoneet ja kun vartija koski yhteen heistä kävivät muutt päälle. Saivat kaadettua vartijan ja monoa sateli kiitettävää tahtia. Ku maahanmuuttajat lopettivat pahoinpitelyn ja lähtivät pakoon, nousi vartija ja lähti kumarassa juoksemaan tekijöitten perään. Myöhemmin vartija palasi poliiseille selittämään tilannetta ja hänellä oli mukanaan 1 maahanmuuttaja.

E: Joukossa oli myös manneja

This post was edited by CallOfJaws on Jun 26 2012 04:52pm
Member
Posts: 50,123
Joined: Dec 23 2007
Gold: 1,964.66
Jun 26 2012 07:00pm
Quote (CallOfJaws @ 27 Jun 2012 01:50)
Kerran elämässäni olen nähnyt OIKEAN VARTIJAN. Uskalsi koittaa hätää noin 8 hengen maahanmuuttaja porukkaa mäkkäristä. Maahanmuuttajat eivät uskoneet ja kun vartija koski yhteen heistä kävivät muutt päälle. Saivat kaadettua vartijan ja monoa sateli kiitettävää tahtia. Ku maahanmuuttajat lopettivat pahoinpitelyn ja lähtivät pakoon, nousi vartija ja lähti kumarassa juoksemaan tekijöitten perään. Myöhemmin vartija palasi poliiseille selittämään tilannetta ja hänellä oli mukanaan 1 maahanmuuttaja.

E: Joukossa oli myös manneja


Hieno määritelmä "oikealle vartijalle", jonka ammattiin ei kuulu yleisen järjestyksen ylläpitäminen.

Toki jokainen vartija puuttuu "yleisen järjestyksen ylläpitämistä vaativaan tilanteeseen", jos sellaisen näkee
Kiva kun ammattia arvostellaan sillä perusteella, joka ei edes kuulu toimenkuvaan. Ei muuta.

Tähän on kyllä kehitteillä lakimuutos, joka laajentaisi vartijan oikeuksia yleisen järjestyksen ylläpitämiseen, mikä on POLIISIN työ.
Kukkahattutätien mielestä valtaa on liikaa, joten lakiuudistusta jarrutetaan minkä keretään.
Member
Posts: 2,415
Joined: Apr 14 2005
Gold: 0.01
Jun 26 2012 09:09pm
vituttaa suht paljon esim. g4s autot, jotka ajaa mallia hälytysajoneuvo pillit päällä.
Member
Posts: 10,000
Joined: May 24 2010
Gold: 6.67
Warn: 30%
Jun 26 2012 11:18pm
Quote (Artus @ 27 Jun 2012 04:00)
Hieno määritelmä "oikealle vartijalle", jonka ammattiin ei kuulu yleisen järjestyksen ylläpitäminen.

Toki jokainen vartija puuttuu "yleisen järjestyksen ylläpitämistä vaativaan tilanteeseen", jos sellaisen näkee
Kiva kun ammattia arvostellaan sillä perusteella, joka ei edes kuulu toimenkuvaan. Ei muuta.

Tähän on kyllä kehitteillä lakimuutos, joka laajentaisi vartijan oikeuksia yleisen järjestyksen ylläpitämiseen, mikä on POLIISIN työ.
Kukkahattutätien mielestä valtaa on liikaa, joten lakiuudistusta jarrutetaan minkä keretään.


MIKÄ VITTU SU TEHTÄVÄS O SIT ELLEI JÄRJESTYKSE YLLÄPITÄMINE?

NIINISTÖN KRUUNUJALOKIVIE VARTIOIMINE VAI?
Member
Posts: 22,067
Joined: Jun 23 2007
Gold: 60.01
Jun 27 2012 12:13am
Quote (Masterofpatonki @ 27 Jun 2012 06:09)
vituttaa suht paljon esim. g4s autot, jotka ajaa mallia hälytysajoneuvo pillit päällä.


Niide on vähä syytäki ajaa
Member
Posts: 4,827
Joined: Jul 28 2008
Gold: 3,005.00
Jun 27 2012 01:21am
Tiesikkö MikkoU, että just tää sun pakkomielle pätemiseen on estänyt sua menettämästä poikuuttas tähänkin saakka, kokeile vaikka kerran olla vaan tavallinen "tyhmä" ihminen yhen illan, niin saattaa sakset aueta
Member
Posts: 10,000
Joined: May 24 2010
Gold: 6.67
Warn: 30%
Jun 27 2012 02:45am
Quote (Lakana @ 27 Jun 2012 10:21)
Tiesikkö MikkoU, että just tää sun pakkomielle pätemiseen on estänyt sua menettämästä poikuuttas tähänkin saakka, kokeile vaikka kerran olla vaan tavallinen "tyhmä" ihminen yhen illan, niin saattaa sakset aueta


EN OIS OSANNU SANOA YHTÄÄN PAREMMIN....

TAI MUUTAMA KIROSANA JA CAPSLOCK NI VOILA!

q8D
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Jun 27 2012 02:47am
ootte vaa kateellisia ku mikkou tietää kaiken ja saa naista millon haluaa
Member
Posts: 10,000
Joined: May 24 2010
Gold: 6.67
Warn: 30%
Jun 27 2012 02:51am
Quote (Rzi @ 27 Jun 2012 11:47)
ootte vaa kateellisia ku mikkou tietää kaiken ja saa naista millon haluaa


VITUTTAA OIKEIN KUN EN OLE MIKKOU
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Jun 27 2012 02:52am
Quote (KUF @ 27 Jun 2012 11:51)
VITUTTAA OIKEIN KUN EN OLE MIKKOU


sitä minäki :(
Go Back To Suomi Topic List
Prev14567Next
Add Reply New Topic New Poll