Quote (Affii @ Aug 7 2012 05:11pm)
on siinä muutaki kivaa lisäilty helkkaristi, esim nyt oli laitettu tollanen ku vedät esim elitel läpi pelin niin voi alottaa ng+ ja aina plussia perää ja peli vaikenee. tulee olee hauskaa hc muodossa kuka pääsee pisimmälle

6 ppl pääsee vissii samaa pelii.. meinasiks hommata tl2?
Meinasin kyllä, vaik vähän aikaa vaa pelannu tota TL1, vaikutti ihan ok aRPG pelit, eihä toi Diablo oo ainut tollane.
Vaik Dublio näyttiki suuntaa noil aRPG peleil, mut siel o siltikin mont muuta hyvääki ku pelkkä D