d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Työkkäri Wtf?
Prev14567Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 24,393
Joined: May 6 2006
Gold: 23.47
Jun 8 2012 05:44pm
Quote (Pavise @ Jun 9 2012 12:34am)
mie en kyl oo koskaa ymmärtäny tota et miks pitäis mennä jonnekkin mäkkäriin töihin vaan sen takia kun ei juuri sillon löydy sopivaa työpaikkaa

varsinkin kun sossusta jää käteen miltein saman verran kun sieltä sitten jäis  :D


ite nauran aina niille jotka on myymäs jäätelöä :D ellei kyseessä ole todella kaunis nainen.
naurettavaa mennä myymää tollasta paskaa ku kotona istumalla vois tienaa saman :D
Member
Posts: 795
Joined: Apr 11 2012
Gold: Locked
Jun 8 2012 05:52pm
Quote (MukavaSamu @ Jun 9 2012 01:44am)
ite nauran aina niille jotka on myymäs jäätelöä :D ellei kyseessä ole todella kaunis nainen.
naurettavaa mennä myymää tollasta paskaa ku kotona istumalla vois tienaa saman :D


Niissä on melkein poikkeuksetta alaikäsiä töissä..

This post was edited by arvonpenaali on Jun 8 2012 05:53pm
Member
Posts: 10,886
Joined: Dec 26 2007
Gold: 2.62
Jun 8 2012 05:53pm
Quote (MukavaSamu @ 9 Jun 2012 02:44)
ite nauran aina niille jotka on myymäs jäätelöä :D ellei kyseessä ole todella kaunis nainen.
naurettavaa mennä myymää tollasta paskaa ku kotona istumalla vois tienaa saman :D


oks niissä kiskoissa niin huonot palkat sitte vai ? :D
Member
Posts: 17,885
Joined: Feb 19 2008
Gold: 230.00
Jun 8 2012 06:54pm
hemskettiläinen!















:(
Member
Posts: 50,123
Joined: Dec 23 2007
Gold: 1,964.66
Jun 9 2012 12:41pm
Quote (MukavaSamu @ 9 Jun 2012 02:44)
ite nauran aina niille jotka on myymäs jäätelöä :D ellei kyseessä ole todella kaunis nainen.
naurettavaa mennä myymää tollasta paskaa ku kotona istumalla vois tienaa saman :D


tästä kommentista toivon et sulle räpsähtää sanktiot.
Member
Posts: 15,636
Joined: Nov 5 2006
Gold: 186.67
Jun 9 2012 01:13pm
Quote (Pavise @ 9 Jun 2012 02:53)
oks niissä kiskoissa niin huonot palkat sitte vai ?  :D


Ei välttämättä, mutta iltatöitä niin sopii myös "opiskelijoille" ... tai ainakin niin ite oon ymmärtäny
Member
Posts: 27,953
Joined: Jun 6 2008
Gold: 477.03
Jun 9 2012 01:35pm
ei varmaan oo vaikeeta pari päivää muistella sitä hitsausta
Member
Posts: 24,393
Joined: May 6 2006
Gold: 23.47
Jun 9 2012 01:54pm
Quote (Artus @ Jun 9 2012 07:41pm)
tästä kommentista toivon et sulle räpsähtää sanktiot.


ai mistä? eikö ihmisillä saa olla enään mielipiteitä?
E: vai eikö kotona istumalla sais tienata? en nyt ymmärrä

Quote (MaSuuuuh @ Jun 9 2012 08:35pm)
ei varmaan oo vaikeeta pari päivää muistella sitä hitsausta


anna ihmeessä mulle hitsi, vitusti alumiinia, maski ja joku paikka mis hitsata. voin harjotella

This post was edited by MukavaSamu on Jun 9 2012 02:00pm
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Jun 9 2012 01:54pm
Quote (Pavise @ Jun 9 2012 01:34am)
mie en kyl oo koskaa ymmärtäny tota et miks pitäis mennä jonnekkin mäkkäriin töihin vaan sen takia kun ei juuri sillon löydy sopivaa työpaikkaa

varsinkin kun sossusta jää käteen miltein saman verran kun sieltä sitten jäis  :D


yhteiskuntavastuuaspektikin on
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
Jun 9 2012 03:14pm
Quote (MukavaSamu @ 9 Jun 2012 02:44)
ite nauran aina niille jotka on myymäs jäätelöä :D ellei kyseessä ole todella kaunis nainen.
naurettavaa mennä myymää tollasta paskaa ku kotona istumalla vois tienaa saman :D


jos palkaksi saisi jäätelöä niinpaljon kun haluaa tai siis jaksaa syödä niin jokuman menis töihin XD ja firma menis konkurssiin
Go Back To Suomi Topic List
Prev14567Next
Add Reply New Topic New Poll