d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Elokuvajutut
Prev14567822Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
Jul 11 2012 08:52am
Quote (KUF @ 11 Jul 2012 15:14)
KUTE ARVATA SAATTAA.... IRON SKY O VITU PASKA LEFFA....


todellakin samaa mieltä

Quote (Napi @ 11 Jul 2012 15:16)
millä perustein


tarviiko oikeest sanoo ees syytä rofl
Member
Posts: 4,827
Joined: Jul 28 2008
Gold: 3,005.00
Jul 20 2012 05:37pm
Kävin kattoon The Dark Knight Rises oli muuten ihan vitun hyvä leffa
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Jul 20 2012 05:40pm
Quote (Paroni @ 11 Jul 2012 00:49)
the hunger games on aivan uskomattoman paska
jos katot läpäl nii se ei oo nii huono
jenkkilä versio battle royalista k13 <-- kertoo leffasta tarpeeks


kaikki leffat katotaan läpällä
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Jul 21 2012 06:51am
jos läpällä kattominen tarkoittaa sitä, että jos elokuva on tavalla tai toisella huono, mutta nauttii silti siitä, eikä sisäisten tai ulkoisten tekijöiden takia ole pitämättä niin joo

ihan jees toi hunger games kyllä hollywood pg-13-elokuvaksi, mutta oonkin kovana dystopiajutuille. lopussa alkoi mennä latteaksi tosin.
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Aug 11 2012 01:52am
viikon päästä espoo cine :banana:
Member
Posts: 3,921
Joined: Apr 22 2010
Gold: 200.00
Aug 11 2012 07:18am
Katsoinpas tuossa joku viikko sitten "The man from earth" ja pakko sanoo et oli ihan helvetin hywä ja mielenkiintonen.
Member
Posts: 485
Joined: Jul 30 2012
Gold: 641.12
Aug 11 2012 07:30am
Quote (EreKaiser @ Aug 11 2012 04:18pm)
Katsoinpas tuossa joku viikko sitten "The man from earth" ja pakko sanoo et oli ihan helvetin hywä ja mielenkiintonen.


joo se oli kyl semi siisti raina
pittää vissii toistamiseen kattoa toi :o
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Aug 11 2012 07:38am
viihdyttävä elokuva kyllä, vaikka onkon kököhkösti kuvattu ja näyttely vähän epäluontevan teatterimaista
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Aug 11 2012 07:46am
Quote (BebebBurns @ 11 Aug 2012 16:38)
viihdyttävä elokuva kyllä, vaikka onkon kököhkösti kuvattu ja näyttely vähän epäluontevan teatterimaista


pitääkö se aina olla niin hyvin kuvattu
Member
Posts: 485
Joined: Jul 30 2012
Gold: 641.12
Aug 11 2012 07:50am
Quote (Rzi @ Aug 11 2012 04:46pm)
pitääkö se aina olla niin hyvin kuvattu


samaku sanos maalauksesta et pitääkö sen olla nii hyvin piirretty
Go Back To Suomi Topic List
Prev14567822Next
Add Reply New Topic New Poll