☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Suomi
> Elokuvajutut
Prev
1
4
5
6
7
8
22
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 5646
Replies: 219
Track Topic
PMS
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold
:
128.45
Warn: 80%
#51
Jul 11 2012 08:52am
Quote (KUF @ 11 Jul 2012 15:14)
KUTE ARVATA SAATTAA.... IRON SKY O VITU PASKA LEFFA....
todellakin samaa mieltä
Quote (Napi @ 11 Jul 2012 15:16)
millä perustein
tarviiko oikeest sanoo ees syytä rofl
Lakana
Member
Posts: 4,827
Joined: Jul 28 2008
Gold
:
3,005.00
#52
Jul 20 2012 05:37pm
Kävin kattoon The Dark Knight Rises oli muuten ihan vitun hyvä leffa
Rzi
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold
:
24,297.85
#53
Jul 20 2012 05:40pm
Quote (Paroni @ 11 Jul 2012 00:49)
the hunger games on aivan uskomattoman paska
jos katot läpäl nii se ei oo nii huono
jenkkilä versio battle royalista k13 <-- kertoo leffasta tarpeeks
kaikki leffat katotaan läpällä
BebebBurns
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold
:
7.69
#54
Jul 21 2012 06:51am
jos läpällä kattominen tarkoittaa sitä, että jos elokuva on tavalla tai toisella huono, mutta nauttii silti siitä, eikä sisäisten tai ulkoisten tekijöiden takia ole pitämättä niin joo
ihan jees toi hunger games kyllä hollywood pg-13-elokuvaksi, mutta oonkin kovana dystopiajutuille. lopussa alkoi mennä latteaksi tosin.
BebebBurns
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold
:
7.69
#55
Aug 11 2012 01:52am
viikon päästä espoo cine
EreKaiser
Member
Posts: 3,921
Joined: Apr 22 2010
Gold
:
200.00
#56
Aug 11 2012 07:18am
Katsoinpas tuossa joku viikko sitten "The man from earth" ja pakko sanoo et oli ihan helvetin hywä ja mielenkiintonen.
hiivahirvio
Member
Posts: 485
Joined: Jul 30 2012
Gold
:
641.12
#57
Aug 11 2012 07:30am
Quote (EreKaiser @ Aug 11 2012 04:18pm)
Katsoinpas tuossa joku viikko sitten "The man from earth" ja pakko sanoo et oli ihan helvetin hywä ja mielenkiintonen.
joo se oli kyl semi siisti raina
pittää vissii toistamiseen kattoa toi
BebebBurns
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold
:
7.69
#58
Aug 11 2012 07:38am
viihdyttävä elokuva kyllä, vaikka onkon kököhkösti kuvattu ja näyttely vähän epäluontevan teatterimaista
Rzi
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold
:
24,297.85
#59
Aug 11 2012 07:46am
Quote (BebebBurns @ 11 Aug 2012 16:38)
viihdyttävä elokuva kyllä, vaikka onkon kököhkösti kuvattu ja näyttely vähän epäluontevan teatterimaista
pitääkö se aina olla niin hyvin kuvattu
hiivahirvio
Member
Posts: 485
Joined: Jul 30 2012
Gold
:
641.12
#60
Aug 11 2012 07:50am
Quote (Rzi @ Aug 11 2012 04:46pm)
pitääkö se aina olla niin hyvin kuvattu
samaku sanos maalauksesta et pitääkö sen olla nii hyvin piirretty
Go Back To
Suomi
Topic List
Prev
1
4
5
6
7
8
22
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact