d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Adhd Potilaat Hoi
Prev14567Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 10,000
Joined: May 24 2010
Gold: 6.67
Warn: 30%
Jun 4 2012 05:26am
Quote (MukavaSamu @ 30 May 2012 16:03)
Ootko antabuskuurilla vai flipannu :D ?


FLIPANNU
Member
Posts: 17,976
Joined: Jan 7 2010
Gold: 2,909.90
Jun 4 2012 06:32am
Quote (KUF @ 4 Jun 2012 14:26)
FLIPANNU



delirium?
Member
Posts: 3,002
Joined: Jul 21 2007
Gold: 1,767.00
Jun 4 2012 07:07am
Quote (theprinceofsmooth @ 4 Jun 2012 12:32)
delirium?


Kiljupsykoosi
Member
Posts: 6,635
Joined: May 30 2006
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 10%
Jun 4 2012 07:08am
Se tunne kun olet terve kuin pukki
Member
Posts: 17,885
Joined: Feb 19 2008
Gold: 230.00
Jun 4 2012 07:13am
Quote (theprinceofsmooth @ Jun 4 2012 03:32pm)
delirium?


se on iha paska jos muuttu sellaseks riiviöks keskel jotai mobii.

se on henki pois hyvin äkkiä.
Member
Posts: 17,976
Joined: Jan 7 2010
Gold: 2,909.90
Jun 4 2012 07:18am
Quote (rumpali @ 4 Jun 2012 16:13)
se on iha paska jos muuttu sellaseks riiviöks keskel jotai mobii.

se on henki pois hyvin äkkiä.


totta :D esim gf babal travis sillo ko niil o fana ja niinpoispäi heh
Member
Posts: 17,885
Joined: Feb 19 2008
Gold: 230.00
Jun 4 2012 07:19am
Quote (theprinceofsmooth @ Jun 4 2012 04:18pm)
totta :D esim gf babal travis sillo ko niil o fana ja niinpoispäi heh


Nii i, enhä mä kuseta.
Member
Posts: 17,976
Joined: Jan 7 2010
Gold: 2,909.90
Jun 4 2012 07:22am
Quote (rumpali @ 4 Jun 2012 16:19)
Nii i, enhä mä kuseta.


vouch..

onneks vaa 1% mahis ni varmaa enempää ko pari kertaa käyny totakaa

...vielku ois eth se helmi ni ois helmi ":("
Member
Posts: 2,955
Joined: Jul 16 2008
Gold: 3.95
Jun 5 2012 03:04pm
topicin tarkoitus oli siis?`

"miten saan adhd todettua jotta saan lääkeamfetamiiniä?"

:wallbash:
mikä vittun ongelma pitää olla et pitää haluaa tommoseet lausunnot et saa päänsekasin,
sit ihmetellään miks mielialahäiriöt yleistyy nuorilla.

ei voi vaa tyytyä alkoholiin, ku sitä ei saa vissiin pitää jollain muulla saada piä sekasin




EI! EI EI EI NÄIN... PWETTY PWEASE!
Member
Posts: 3,002
Joined: Jul 21 2007
Gold: 1,767.00
Jun 5 2012 03:12pm
Quote (ParaNoir1 @ 5 Jun 2012 21:04)
topicin tarkoitus oli siis?`

"miten saan adhd todettua jotta saan lääkeamfetamiiniä?"

:wallbash:
mikä vittun ongelma pitää olla et pitää haluaa tommoseet lausunnot et saa päänsekasin,
sit ihmetellään miks mielialahäiriöt yleistyy nuorilla.

ei voi vaa tyytyä alkoholiin, ku sitä ei saa vissiin pitää jollain muulla saada piä sekasin




EI! EI EI EI NÄIN... PWETTY PWEASE!


lasoli on paras :D ja käsidesi :D

Go Back To Suomi Topic List
Prev14567Next
Add Reply New Topic New Poll