d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > D3 Topic Yllättäen, Kuvia Statseista. > Juu
Prev145678Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 31,130
Joined: Jul 18 2007
Gold: 4.97
May 31 2012 03:46pm
2 attack per sec 600 life per hitillä tekee gutaa

Member
Posts: 12,105
Joined: Apr 18 2011
Gold: 0.53
Jun 5 2012 10:15am
Miksi ette osta suoraan Wow jos tollaista pelia haluatte pelaa.. ei niitä '' erroreita '' + muita
ei mulla muuta.
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Jun 5 2012 10:16am
Quote (BatGirl @ 5 Jun 2012 19:15)
Miksi ette osta suoraan Wow jos tollaista pelia haluatte pelaa.. ei niitä '' erroreita '' + muita
ei mulla muuta.


:DDDDDDDDD ihan eri pelit
Member
Posts: 3,002
Joined: Jul 21 2007
Gold: 1,767.00
Jun 5 2012 10:18am
Quote (BatGirl @ 5 Jun 2012 16:15)
Miksi ette osta suoraan Wow jos tollaista pelia haluatte pelaa.. ei niitä '' erroreita '' + muita
ei mulla muuta.


Tää ei eroo millään d2 paitsi että statsien tiedot näkee paremmin ja parit uudet statsit tullut.
Member
Posts: 12,105
Joined: Apr 18 2011
Gold: 0.53
Jun 5 2012 10:25am
Quote (wani @ Jun 5 2012 07:18pm)
Tää ei eroo millään d2 paitsi että statsien tiedot näkee paremmin ja parit uudet statsit tullut.



no joo , en ittekkää paljon tosta tajua vittuakaa .. ku joskus testannu wowia oli iha perseest
ja toi mms.. vähän samanlainen tai no aika paljon mun mielest , voihan siin olla eri skills ja muit mutta.
Member
Posts: 70,577
Joined: Dec 17 2005
Gold: 9,004.00
Jun 5 2012 12:02pm
Quote (BatGirl @ 5 Jun 2012 18:15)
Miksi ette osta suoraan Wow jos tollaista pelia haluatte pelaa.. ei niitä '' erroreita '' + muita
ei mulla muuta.


Mitä ihmeen suoraan.

Ei tässä nyt mitään erroreita enää ole tullut itsellä ainakaan vastaan.
Bugeja toki löytyy mutta en kyllä vaihtais mihinkäään wowiin jossa on kuukausihinta :D
Member
Posts: 31,130
Joined: Jul 18 2007
Gold: 4.97
Jun 5 2012 01:28pm
Ei tätä voi kyllä WoWiin verrata mitenkään, vaikken kyseistä peliä oo koskaan ees pelannu.

Diablo 3 ainut iso miinus on äärimmäisen paska tarina.
Member
Posts: 795
Joined: Apr 11 2012
Gold: Locked
Jun 6 2012 06:23am
Member
Posts: 4,850
Joined: Oct 19 2006
Gold: 17,768.85
Jun 6 2012 07:10am
Member
Posts: 31,130
Joined: Jul 18 2007
Gold: 4.97
Jun 6 2012 09:42am
Quote (nakkimasa @ 6 Jun 2012 15:10)
http://img689.imageshack.us/img689/1265/dpsdf.png


Nää demon hunter kuvat depsin kanssa on vaan jotain..

Ressut varmaa alle 100? :P
Go Back To Suomi Topic List
Prev145678Next
Add Reply New Topic New Poll