Quote (Artus @ May 16 2012 10:05pm)
se ny o huonoin vaihtoehto.
Anttilassa ei ollu peliä

enkä jaksanu mennä muualle
Quote (Rumilus @ May 16 2012 10:05pm)
Ostin digitaalisen kopion ja asennan atm.. varmaa huomenna sit koittas rupee pelaamaan

Barbulla lähretää ja normia ofc et oppii pelailee, hohohoho
Varaudu ongelmiin 8D