d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Se Tunne Kun
Prev1456
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 2,551
Joined: Jul 21 2007
Gold: 15.00
May 15 2012 06:37pm
Quote (Artus @ May 15 2012 09:22pm)
ei siinä enää oikee palvelimien määrästä ole kiinni jos miljoonat pelaajat tunkee samaan aikaan sisälle.

yksinkertasesti pelaajia on vaan nii vitusti, jossain sen ekan liikenteenki täytyy jakautua ja siellähän pimahtaa.


Aivan.

Member
Posts: 1,900
Joined: Nov 25 2010
Gold: 601.00
May 16 2012 01:34pm
Quote (kukko @ 15 May 2012 20:38)
Se tunne kun kävin hakee Anttilasta 49.95€ ;)


Se tunne kun itse maksoin samassa kaupassa 42,45€ ;)
Member
Posts: 475
Joined: Sep 9 2010
Gold: 50.00
May 16 2012 01:52pm
Quote (Solidium @ May 16 2012 10:34pm)
Se tunne kun itse maksoin samassa kaupassa 42,45€ ;)


perus anttilan hinnottelu, kolme kpl samaa peliä hyllys vierekkäi, kaikis eri hinta
Member
Posts: 795
Joined: Apr 11 2012
Gold: Locked
May 16 2012 02:02pm
Se tunne kun mietit pitäskö ostaa tää digitaalinen kopio blizzardin sivuilta 59.99
Member
Posts: 50,123
Joined: Dec 23 2007
Gold: 1,964.66
May 16 2012 02:05pm
Quote (arvonpenaali @ 16 May 2012 23:02)
Se tunne kun mietit pitäskö ostaa tää digitaalinen kopio blizzardin sivuilta 59.99


se ny o huonoin vaihtoehto.
Member
Posts: 8,120
Joined: Jul 4 2008
Gold: 0.39
May 16 2012 02:05pm
Ostin digitaalisen kopion ja asennan atm.. varmaa huomenna sit koittas rupee pelaamaan :)

Barbulla lähretää ja normia ofc et oppii pelailee, hohohoho
Member
Posts: 795
Joined: Apr 11 2012
Gold: Locked
May 16 2012 02:08pm
Quote (Artus @ May 16 2012 10:05pm)
se ny o huonoin vaihtoehto.


Anttilassa ei ollu peliä :cry: enkä jaksanu mennä muualle

Quote (Rumilus @ May 16 2012 10:05pm)
Ostin digitaalisen kopion ja asennan atm.. varmaa huomenna sit koittas rupee pelaamaan :)

Barbulla lähretää ja normia ofc et oppii pelailee, hohohoho


Varaudu ongelmiin 8D
Member
Posts: 31,130
Joined: Jul 18 2007
Gold: 4.97
May 16 2012 02:24pm
Prismasta irtos 49,90 eurolla
Member
Posts: 8,120
Joined: Jul 4 2008
Gold: 0.39
May 17 2012 05:51am
Quote (arvonpenaali @ May 16 2012 08:08pm)
Anttilassa ei ollu peliä :cry: enkä jaksanu mennä muualle



Varaudu ongelmiin 8D


Hmmm, ei ole kyllä tullu vielä kertaakaan minkäänlaista disconnectia/erroria? Hommaa parempi netti 8)

Aivan vitu sama onko se digitaalisena vai kaupasta ostettu, samoilla servereillä silti pyöritään.
Go Back To Suomi Topic List
Prev1456
Add Reply New Topic New Poll