d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > 13 Tuntia
Prev14567Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
May 14 2012 10:34am
Quote (Artus @ 14 May 2012 19:32)
kuulin et DIII olis sellane peli et siinä kuollaa väkisinki muutaman kerran

onnee sinne HC puolelle siis :)


ei nää hc pelaajat kuole ku ei ne uskalla pelata. sit niillä menee 6 vuotta että saa lvl 60
May 14 2012 10:45am
Inappropriate Post Content
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
May 14 2012 12:21pm
Quote (Hagerty @ May 14 2012 06:45pm)
eikä sulla oo mitää hätää, servut aukee muutenki vasta 01.01


jää nähtäväksi, ei ainakaan tuo ennakkolataus varmaan onnistu, pari h lataillut ja vielä parit jäljellä
Member
Posts: 22,362
Joined: Feb 9 2006
Gold: 1,100.00
May 14 2012 12:22pm
Mites tuleeko suomisubilta alotuspartyä kasaan?
Member
Posts: 281
Joined: Aug 22 2010
Gold: 543.75
May 14 2012 12:28pm
PIAN!!!!11 :thumbsup:


Member
Posts: 14,712
Joined: Feb 2 2008
Gold: 0.00
May 14 2012 01:25pm
Quote (Hagerty @ 14 May 2012 19:45)
eikä sulla oo mitää hätää, servut aukee muutenki vasta 01.01


Niin mutta meinasin vaan jos se yömyynti alkaa 00.00 niin kerkeet sä jo tunnis kurvata vaikka suomen ympäri ja asentaa bolonkin pari kertaa siinä :)
Member
Posts: 32,744
Joined: Dec 27 2007
Gold: 20.18
May 14 2012 01:29pm
http://en.twitch.tv/ickeal
tuolla pelaa jotku
Member
Posts: 3,158
Joined: Nov 26 2008
Gold: 0.00
May 14 2012 01:30pm
Quote (Swash @ May 14 2012 07:29pm)
http://en.twitch.tv/ickeal
tuolla pelaa jotku


chingiiiiiiiiiiiieaaa
Member
Posts: 5,183
Joined: Jun 28 2009
Gold: 545.00
May 14 2012 01:52pm
JOO TÄÄ VITUN PERSE LENS KYL SIT ROSKAKORIIN SAMAN TIEN. Latauksessa tapahtu virhe ja pitää ladata uudestaan toi koko vitun 7gb, ei tuu tapahtuu...
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
May 14 2012 01:53pm
Quote (kerpele @ 14 May 2012 22:52)
JOO TÄÄ VITUN PERSE LENS KYL SIT ROSKAKORIIN SAMAN TIEN. Latauksessa tapahtu virhe ja pitää ladata uudestaan toi koko vitun 7gb, ei tuu tapahtuu...


eihä siinä mee ku pari tuntia. mies tilaa tietenki boksin ja laittaa lasivitriiniin 1&2 viereen
Go Back To Suomi Topic List
Prev14567Next
Add Reply New Topic New Poll