d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Postaa Työpöytäsi > Vol 34141
Prev1456
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 2,741
Joined: Apr 9 2010
Gold: 216.01
Apr 29 2012 01:20pm
Quote (Rumilus @ Apr 29 2012 08:11pm)
10/10

:D tuo taustakuva on aivan helvetin söötti

ps. pisti vähä simmuun tuo kuvake "Valtava Läjä Hevosenpaskaa" :DD


xD
Member
Posts: 19,991
Joined: Jan 3 2007
Gold: 12,070.51
Apr 29 2012 06:07pm
Quote (Mokkula @ 26 Apr 2012 18:05)
onko 32" panasonic? itel samanlaine näyttönä atm 8)


Panasonic on 50'' ja LG 22''

Quote (PMS @ 26 Apr 2012 18:59)
led> plasma


plasma palaa kiinni


Veikkaan ettet oo edes koskaan nähny plasma teeveen palavan kiinni.

This post was edited by Give on Apr 29 2012 06:08pm
Go Back To Suomi Topic List
Prev1456
Add Reply New Topic New Poll