d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Dmae
Prev14567Next
Closed New Topic New Poll
Member
Gold: 4.97
Oct 23 2011 04:44pm
MukavaSamu onkin LoisSamu
Member
Gold: 23.47
Oct 23 2011 04:45pm
Quote (KUF @ Oct 23 2011 11:44pm)
ET SÄ NY MEE....EI TÄMÄ RAINA SAA LOPPUA NÄI VAMMASESTI  :angry:

Kyl mä meen. Rocko selkeesti jollai tapaa vammane tai sit oon vaa ottanu OD.

Mut jooo... arvaas muute rocko mihin menee mun tuet ku ne tulee :D ? Maksan pois huumevelat. SUN rahoillas.

Annan SUN rahat rikollisille jotka kasvattaa nuppua. Iha sama mitä ajattelet. tuun käyttää systeemiä hyväkseni lopun ikää

This post was edited by MukavaSamu on Oct 23 2011 04:46pm
Member
Gold: 2,909.90
Oct 23 2011 04:48pm
Quote (MukavaSamu @ 24 Oct 2011 01:45)

Mut jooo... arvaas muute rocko mihin menee mun tuet ku ne tulee :D ? Maksan pois huumevelat. SUN rahoillas.

Annan SUN rahat rikollisille jotka kasvattaa nuppua. Iha sama mitä ajattelet. tuun käyttää systeemiä hyväkseni lopun ikää

aatella! olla nyt töissä ja tukea tommosta toimintaa! kyllä mä ainaki ottasin loparit heti :rofl:
Member
Gold: 2.62
Oct 23 2011 04:51pm
joo eiköhän tää päättyny aikalailla niinkun mainitsin ekassa kommentissani, töitä tehkööt ketkä niitä tuntuvat tarvitsevan, poikkeuksena tietysti ne vammaiset

jos joku ei tähän samaan mielipiteeseen päädy niin etsiköön omasta päästään syytä :D
Member
Oct 23 2011 04:52pm
Quote (Pavise @ Oct 23 2011 11:51pm)
joo eiköhän tää päättyny aikalailla niinkun mainitsin ekassa kommentissani, töitä tehkööt ketkä niitä tuntuvat tarvitsevan, poikkeuksena tietysti ne vammaiset

jos joku ei tähän samaan mielipiteeseen päädy niin etsiköön omasta päästään syytä  :D

Agreed.
Member
Gold: 216.01
Oct 23 2011 04:53pm
AJATTELIN KATTOO HUOMENNA DEXTERII KO OOTTE TÖISSÄ ;)

ps.

This post was edited by OjjiLol on Oct 23 2011 04:56pm
Member
Gold: 20.00
Oct 23 2011 04:56pm
Quote (Pavise @ 24 Oct 2011 01:31)
sinuna en noista "argumenttejen laaduista" puhuisi mitään, omasi kun perustuvat tähän perinteiseen "budipää nistihomo susta ei oo mitään hyötyä mulle, kuole pois" -inhokkityyliin

pakko kyllä vielä kysyä, kun ei mitenkään saada tuota sinun kivenkovaa mielipidettäsi edes vähän hellitettyä, mites on sitten näiden lottovoittajien/muuten rikkaiden tai jopa vammaisten laita? heidätkö sitten pitäisi pakottaa töihin "yhteiskuntaa ylläpitämään". jos niin, miten se sitten esimerkiksi vakavasti kehitysvammaisten ohella toimisi? valtion ihmisarvoja/vapautta rikkoviin laitoksiin palkatta ompelemaan?(jos sekään edes olisi mahdollista, en ole perehtynyt - anteeksi.)

äläkä nyt ala paasaamaan sitä paskaa kuinka yhteiskunta pysyy sinun avullasi pystyssä ja kuinka hieno perheenisä sinusta 15 vuoden kuluttua tulee kun onnistut maksamaan tyttösi opiskelut töitä käymällä. kuvittele vaikka se sinun mainitsema tilanteesi kun "tuet loppuvat ja samu jääkin ilman kämppää", entäpä jos samu käykin tällöin juuri niissä pimeissä töissä josta aikaisemmin puhuttiin ? onko siitä nyt sitten sinulle niin saatanasti haittaa? siitä samu tienaa enemmän kun sinä, elää babylonin ulkopuolella ja on onnellinen/tyytyväinen omaan elämäänsä sellaisenaan?

e-  eniten kiinnostaa ne mielipiteet niistä lottovoittajista / perintöjen kautta rikkaaksi tulleista / vammaisista, keskustelu tervetullutta :)

postaan tämäm vielä kun oli tullut samaan aikaan.

niin no en ole vielä tavannut ketään sellaista henkilöä joka rajun huumeidenkäytön ohella vois tehä täyspäiväsesti hommia vähän pitemmän aikaa. monet on sitä yrittäneet, mutta aina on menny puihin. kokemuksia näistä löytyy liikaa.
kovasti tuntuu nuo rikkaatkin aukovan päätään. eikös se nalle wahlroos jotain selittäny, et vapaa-aikaakin pitäs kohta alkaa verottaan eli kiristetään silmukkaa entisestään? ei sopis mulle. en ole paneutunut tähän asiaan niin paljon, että voisin sanoo mitään järkkymätöntä mielipidettä, mutta varmasti vois näinä aikoina vähän veroja kiristää rikkaiden osalta. kaikki tehdään osamme, mutta jos on niin, että tietyt yksilöt ei tee mitään niin kuinkas sitten suu pannaan?
vammaiset on aika kimurantti ryhmä, mutta mun mielestäni (voi olla mutufaktaa) ne ei missään nimessä tuota paljon verovaroja. niiden työhönottaminen on paikoin haastavaa, niille pitää yleensä tehdä erilaiset työpisteet ja työolot, ihan eri meininki koko homma. mut toisaalta kun miettii niin ne on innokkaampia kaikista asioista ku keskimääränen terve ihminen joten se ois vaan työnantajille plussaa.
ei yhteiskunta pelkästään mun työn takia pysy pystyssä. pitää olla monta siinä mukana, mutta jos tää nuorten loisiminen on näinkin kasvava trendi niin kyllä sitä kohta pitää ajatella niinkin, että jokaikinen työssäkäyvä pitää tätä puljua pystyssä.
edelleen korostan tätä: samu saa tehä pimeitä hommia ja olla tyytyväinen omaan elämäänsä sellaisenaan, mut tosiaan hoitakoot omat asiansa kuntoon ettei muitten tarvi huolehtia siitä.

siis näistä voi jutella vaikka kuinka.
Member
Gold: 20.00
Oct 23 2011 05:03pm
Quote (MukavaSamu @ 24 Oct 2011 01:45)

ei taida totuus sattua enää niin paljon kun ollaan jo pohjalla? siitä on suunta vaan ylöspäin. mulle ihan sama mitä mömmöjä vedät. varmaan aika vitun hienoa ja rakentavaa hommaa. jos koulutus makso sulle "muka ne parhaat vuodet" sun elämästä (ja vitut. elämähän sulla ois vasta edessä, muta päätit luovuttaa niin minkäs sille sit) niin ennen pitkää huomaat, että tää työttömyys ja loisiminen makso sulle koko elämäs. heitän villin veikkauksen (eikä varmaan mene kovin väärin), että kun sun jälkikasvulta kysytään tarhassa / koulussa mitä isi tekee niin vastaus on "ei mitään"... menestystä loppuelämälle.

Member
Oct 23 2011 05:05pm
Quote (OjjiLol @ Oct 23 2011 11:53pm)
AJATTELIN KATTOO HUOMENNA DEXTERII KO OOTTE TÖISSÄ  ;)

ps. http://i52.tinypic.com/o8gevn.jpg

Aattelin ite imuroida, siivota kämppää ja keitellä kahvia heti aamusta.

Quote (Rocko @ Oct 23 2011 11:56pm)
postaan tämäm vielä kun oli tullut samaan aikaan.

niin no en ole vielä tavannut ketään sellaista henkilöä joka rajun huumeidenkäytön ohella vois tehä täyspäiväsesti hommia vähän pitemmän aikaa. monet on sitä yrittäneet, mutta aina on menny puihin. kokemuksia näistä löytyy liikaa.
kovasti tuntuu nuo rikkaatkin aukovan päätään. eikös se nalle wahlroos jotain selittäny, et vapaa-aikaakin pitäs kohta alkaa verottaan eli kiristetään silmukkaa entisestään? ei sopis mulle. en ole paneutunut tähän asiaan niin paljon, että voisin sanoo mitään järkkymätöntä mielipidettä, mutta varmasti vois näinä aikoina vähän veroja kiristää rikkaiden osalta. kaikki tehdään osamme, mutta jos on niin, että tietyt yksilöt ei tee mitään niin kuinkas sitten suu pannaan?
vammaiset on aika kimurantti ryhmä, mutta mun mielestäni (voi olla mutufaktaa) ne ei missään nimessä tuota paljon verovaroja. niiden työhönottaminen on paikoin haastavaa, niille pitää yleensä tehdä erilaiset työpisteet ja työolot, ihan eri meininki koko homma. mut toisaalta kun miettii niin ne on innokkaampia kaikista asioista ku keskimääränen terve ihminen joten se ois vaan työnantajille plussaa.
ei yhteiskunta pelkästään mun työn takia pysy pystyssä. pitää olla monta siinä mukana, mutta jos tää nuorten loisiminen on näinkin kasvava trendi niin kyllä sitä kohta pitää ajatella niinkin, että jokaikinen työssäkäyvä pitää tätä puljua pystyssä.
edelleen korostan tätä: samu saa tehä pimeitä hommia ja olla tyytyväinen omaan elämäänsä sellaisenaan, mut tosiaan hoitakoot omat asiansa kuntoon ettei muitten tarvi huolehtia siitä.

siis näistä voi jutella vaikka kuinka.

mitä on raju huumeiden käyttö? Kerron itsestäni sen verta, että tein ammattikoulun 20 vikalla viikolla aika paljon töitä huumeiden
alaisena. Aamulla kun palo jolperi tai söin pari taikanappia, tuli hyvä fiilis ja jakso painaa duunia. Sain muuten aika usein pomolta kehuja
just sillon kun olin hiisannu. Olisin jopa työpaikan saanut, mutta ei ollut töitä niillä näkymin ja lomautukset ym ym. Sain itseasiassa kaikilta
kehuja työn jäljestä. Pomohan sitä ei tiennyt että olen "narkkari". eihän narkkari voi olla hyvä missään.

Quote (Rocko @ Oct 24 2011 12:03am)
ei taida totuus sattua enää niin paljon kun ollaan jo pohjalla? siitä on suunta vaan ylöspäin. mulle ihan sama mitä mömmöjä vedät. varmaan aika vitun hienoa ja rakentavaa hommaa. jos koulutus makso sulle "muka ne parhaat vuodet" sun elämästä (ja vitut. elämähän sulla ois vasta edessä, muta päätit luovuttaa niin minkäs sille sit) niin ennen pitkää huomaat, että tää työttömyys ja loisiminen makso sulle koko elämäs. heitän villin veikkauksen (eikä varmaan mene kovin väärin), että kun sun jälkikasvulta kysytään tarhassa / koulussa mitä isi tekee niin vastaus on "ei mitään"... menestystä loppuelämälle.

Pohjalla? ahahahha D:DDDD Oot oikeesti hauska vaikket yritäkkään. Nuoruusvuodet on just ne parhaat vuodet.
toi saatto olla joku vitu huono yritys saada mut kelaa asioita, mutta usko tai älä, elän just niin kun ite haluan.

This post was edited by MukavaSamu on Oct 23 2011 05:08pm
Member
Gold: 620.96
Oct 23 2011 05:07pm
Lol, Rocko tääl kuvittelee et sen elämäntapa on se ainoa oikea. Mikäs siinä sit.
Go Back To Suomi Topic List
Prev14567Next
Closed New Topic New Poll