Quote (Rocko @ 9 Aug 2011 22:01)
jos vielä etsiskelet sitä oikeaa mallia niin googlettele tän kuukauden kuumimmat uutuudet. noita tulee joka valmistajalta pihalle liukuhihnalta on ihan mahdotonta sanoa mikä on hyvä enää. joka päivä eri luuri on se paras luuri.
Siis Nokiahan näitä luureja lyö liukuhihnalta ulos, sen takia nokia ei pärjääkkää enää "älypuhelinten" valmistuksessa.
Kun taas Samsung, sekä apple, kehittelevät pidempään puhelimia ja paneutuu kyseisiin älypuhelimiin paljon pidemmiksi aikaa.
Tosiaan: iPhone5 on puhuttu syyskuuksi saapuvan, mutta itse speksit taidetaan julkistaa tämän kuukauden aikana. Itse en niin tykkää applesta, Jokseenkin epäilen että Apple on spekseiltä parantanut vaan kameraa koska siinähän ne on eniten jäljessä puhelimissaan

Samsungia sen verran vakoillut, että sieltä tulossa 2GHz dual-corella varustettu puhelin (tosi kova kämmenen kokoseksi, ja kun nykyinen 1,2GHz dualina on aika jumalainen) niin sitä voi kyllä odottaa kanssa, tosin hinnasta en tiedä, mutta luulen että jää kuitenki alhaisemmaksi kun iPhone5 (taas kerran, kuten iPhone 4 vs Galaxy s2) Muita speksejä ei ole oikein annettu.
Silti edelleen sanoisin, että osta vaan galaxy s2 vaikka kytkynä soneralta, maksaa sen 480e kokonaisuudessaan (24kk sopimus) ja voin taata, että tulet pitämään puhelimesta

Ja jos et pidä niin kysele saittia, tiedän kyllä missä saat puhelimen helposti myytyä muille Android- käyttäjille.