en viittiny ottaa mun ruisleivästä kuvaa. oli hyvää ku pistin pippurisekotetta päällä ja oivariinii ja mikrossa lämmitti.
/ ainiin eilisen päivän ruoka unohtu:
6 kananmunaa
2 kasvispihviä
suolaa + pippurisekotetta
oivariinii
sit sekottaa kaiken sekasin pannulle, ja levy kutoselle ja "polttaa" kummakki puolet.
sit levy pienemmälle ja käy käänteleen sen letun mikä siitä tulee kunnes se on sentin paksunen rapeilla reunoilla.
Toi on mun favorit.
Quote (Jokuman @ 2 Jun 2011 21:43)
tännää oo jaksanu syyä ko murot aamulla (klo 13)
eli tarvitaa kulho, Corn Flakes muroja ja maitoa
kaada muroja reilu puol kulhoo ja maitoa sen verra että se näkyy läpi, jos tykkäät syyä sillee että kuuluu naks niks poks ja raks ni syö välittömästi
jos taas tykkäät sellasest mössöstä ni venaa 15-30min välillä aina muroja lusikalla pyöritellen ja huitase sit lärviin
Tai sitten omistat ns. koirankulhon missä *kyljessä on pieni reikä siihen toiseen "kulhoon"

toisessa on maitoo ja sitä mukaan ku popsii muroja niin siit toisesta tulee just tarpeest maitoo tilalle.
This post was edited by TradeShop on Jun 2 2011 12:48pm