d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Postatkaan Päivittäinen Ruokanne Tänne > Ja Reseptejä Oman Mielen Mukaan.
Prev14567828Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 22,362
Joined: Feb 9 2006
Gold: 1,100.00
May 31 2011 02:32pm
Juustoa, nakkeja ja kebabia.
Member
Posts: 29,145
Joined: Oct 28 2005
Gold: 606.99
Warn: 10%
Jun 1 2011 01:36pm
keburulla aamupalaks, lounas jäi väli, päivällinenki jäi välii ja äske grillasi makkaraa ja juustotaskuja
Member
Posts: 37,006
Joined: Jun 23 2007
Gold: 20.00
Jun 2 2011 05:43am




OM NOM
Member
Posts: 2,314
Joined: Jul 11 2007
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 100%
Jun 2 2011 05:45am
imekää vittu parsaa niitte herkkujenne kanssa
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Jun 2 2011 05:54am
Quote (pristine @ 2 Jun 2011 14:45)
imekää vittu parsaa niitte herkkujenne kanssa


:D
Member
Posts: 17,976
Joined: Jan 7 2010
Gold: 2,909.90
Jun 2 2011 06:15am
tänää paastotaa
Member
Posts: 17,885
Joined: Feb 19 2008
Gold: 230.00
Jun 2 2011 07:04am
Quote (Rocko @ Jun 2 2011 01:43pm)
http://i56.tinypic.com/2i03kf6.jpg

http://farm3.static.flickr.com/2039/1699682505_810f89ef97.jpg

OM NOM


:Drool:
Member
Posts: 4,034
Joined: Mar 10 2011
Gold: 0.00
Warn: 10%
Jun 2 2011 12:39pm
en viittiny ottaa mun ruisleivästä kuvaa. oli hyvää ku pistin pippurisekotetta päällä ja oivariinii ja mikrossa lämmitti.

/ ainiin eilisen päivän ruoka unohtu:

6 kananmunaa
2 kasvispihviä
suolaa + pippurisekotetta
oivariinii

sit sekottaa kaiken sekasin pannulle, ja levy kutoselle ja "polttaa" kummakki puolet.
sit levy pienemmälle ja käy käänteleen sen letun mikä siitä tulee kunnes se on sentin paksunen rapeilla reunoilla.
Toi on mun favorit.

Quote (Jokuman @ 2 Jun 2011 21:43)
tännää oo jaksanu syyä ko murot aamulla (klo 13)
eli tarvitaa kulho, Corn Flakes muroja ja maitoa
kaada muroja reilu puol kulhoo ja maitoa sen verra että se näkyy läpi, jos tykkäät syyä sillee että kuuluu naks niks poks ja raks ni syö välittömästi
jos taas tykkäät sellasest mössöstä ni venaa 15-30min välillä aina muroja lusikalla pyöritellen ja huitase sit lärviin


Tai sitten omistat ns. koirankulhon missä *kyljessä on pieni reikä siihen toiseen "kulhoon" :D
toisessa on maitoo ja sitä mukaan ku popsii muroja niin siit toisesta tulee just tarpeest maitoo tilalle.

This post was edited by TradeShop on Jun 2 2011 12:48pm
Member
Posts: 9,022
Joined: May 10 2006
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 10%
Jun 2 2011 12:40pm
Piti lohdutukseksi hakea kebabbia ku joutu pyhäpäivänä töihin :P
Member
Posts: 15,894
Joined: Oct 29 2005
Gold: 290.24
Jun 2 2011 12:43pm
tännää oo jaksanu syyä ko murot aamulla (klo 13)

eli tarvitaa kulho, Corn Flakes muroja ja maitoa

kaada muroja reilu puol kulhoo ja maitoa sen verra että se näkyy läpi, jos tykkäät syyä sillee että kuuluu naks niks poks ja raks ni syö välittömästi

jos taas tykkäät sellasest mössöstä ni venaa 15-30min välillä aina muroja lusikalla pyöritellen ja huitase sit lärviin
Go Back To Suomi Topic List
Prev14567828Next
Add Reply New Topic New Poll