Quote (Rocko @ 25 Apr 2011 20:36)
väärä kommentti väärään paikkaan. tiiän ettei mistään pelifoorumilta paljon myötätuntoa heru kun postaillaan irl ongelmia jne, mut jotain rajaa ny.
jos ny tosiaan on käyny niin, et kaveri on kuollu (ja jotkut jopa tuntee sen täällä) niin luulis ny et ois sen vähän verran ees sitä kunnioitusta.
Congrats on writing so much about something most people do not give a shit to read or attempt.