d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Diablo 1 > Keskustelua Klassikosta 90-luvulta
Prev14567814Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 8,462
Joined: Jan 19 2008
Gold: 405.00
Apr 8 2011 02:55pm
on kyllä helveti hyvä peli , tullu sitä singlee pelattua veljien kans pikkusena . Tulee vieläki mielee ku pelas sitä ja vieressä soi jope ruonansuun levy B) oi niitä aikoja. Yks parhaista peleistä kyl , niin klassinen se towniki ja rahat aina piti tiputtaa cainille :p ei koskaa tullu koitettuu pelata sitä netissä :o ois mielenkiintosta. Pelaan kyseisestä peliä vieläki joskus ku esim netti ei toimi B)
Member
Posts: 9,705
Joined: Jul 19 2008
Gold: 1,493.79
Warn: 100%
Apr 8 2011 02:59pm
Quote (Paroni @ 8 Apr 2011 22:17)
täytyy sit varmaan itekki vääntää kättä sorceresilla/roguella
warrior vaan oli armoton tankki (näytti hieman pelti purkilta hyvät kamat päällä) nii sillä sen takii läpi ;)


No se kyllä oli kun sai kamaa ylleen, ei muuten.



Quote (pavee @ 8 Apr 2011 22:55)
on kyllä helveti hyvä peli , tullu sitä singlee pelattua veljien kans pikkusena . Tulee vieläki mielee ku pelas sitä ja vieressä soi jope ruonansuun levy B) oi niitä aikoja. Yks parhaista peleistä kyl , niin klassinen se towniki ja rahat aina piti tiputtaa cainille :p ei koskaa tullu koitettuu pelata sitä netissä :o ois mielenkiintosta. Pelaan kyseisestä peliä vieläki joskus ku esim netti ei toimi B)


Se minusta oli outoa, että singlessä oli enemmän questeja, kuin nettipelissä.. :huh:
Member
Posts: 8,462
Joined: Jan 19 2008
Gold: 405.00
Apr 8 2011 03:04pm
se butcher oli pelottava ja sitä ei voinu ikinä melkee tappaa sillo ku oli alottanu uuden :(

Ne unique itemit oli kyl perkelee hienoja . Ois voinu diablo kakkosessaki panostaa
Member
Posts: 1,664
Joined: Apr 5 2008
Gold: 0.00
Apr 8 2011 03:04pm
Ite pelasin pleikkari ykösellä (-.-). Muistan silti ku kaverin kaa kaksinpelillä päästiin butcher ekan kerran läpi :)
Member
Posts: 9,705
Joined: Jul 19 2008
Gold: 1,493.79
Warn: 100%
Apr 8 2011 03:13pm
Quote (pavee @ 8 Apr 2011 23:04)
se butcher oli pelottava ja sitä ei voinu ikinä melkee tappaa sillo ku oli alottanu uuden :(


Imu oli kaikista vittumaisinta. Kun haavoittuneena yritit paeta vähän syrjemmälle hengähtämään, bossin perään heittämä isku imaisi sinut takaisin damage-etäisyydelle.
Member
Posts: 8,462
Joined: Jan 19 2008
Gold: 405.00
Apr 8 2011 03:20pm
Quote (Rantsu @ 9 Apr 2011 00:13)
Imu oli kaikista vittumaisinta. Kun haavoittuneena yritit paeta vähän syrjemmälle hengähtämään, bossin perään heittämä isku imaisi sinut takaisin damage-etäisyydelle.


Nii ja se teki niin kovan dmg . Mulla on vieläki mielessä ne butcherin ääntelyt :D vois ottaa huomenna diablo 1:sen esille
Member
Posts: 9,705
Joined: Jul 19 2008
Gold: 1,493.79
Warn: 100%
Apr 8 2011 03:23pm
Quote (pavee @ 8 Apr 2011 23:20)
Nii ja se teki niin kovan dmg . Mulla on vieläki mielessä ne butcherin ääntelyt :D vois ottaa huomenna diablo 1:sen esille


Peli on helmi isolla ööllä.
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Apr 8 2011 03:24pm
Quote (pavee @ 9 Apr 2011 00:04)
se butcher oli pelottava ja sitä ei voinu ikinä melkee tappaa sillo ku oli alottanu uuden :(

Ne unique itemit oli kyl perkelee hienoja . Ois voinu diablo kakkosessaki panostaa


siihenki on keinot
Member
Posts: 8,462
Joined: Jan 19 2008
Gold: 405.00
Apr 8 2011 03:33pm
Quote (Rzi @ 9 Apr 2011 00:24)
siihenki on keinot


Kyl sen pysty roguella tappaa ku meni sellasen jännän "aidan" taakse ampumaa jousel
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Apr 8 2011 03:34pm
Quote (pavee @ 9 Apr 2011 00:33)
Kyl sen pysty roguella tappaa ku meni sellasen jännän "aidan" taakse ampumaa jousel


pystyy muillaki B) sen saa portaisii jumii :D warrulla jousella
Go Back To Suomi Topic List
Prev14567814Next
Add Reply New Topic New Poll