Quote (Paroni @ 8 Apr 2011 22:17)
täytyy sit varmaan itekki vääntää kättä sorceresilla/roguella
warrior vaan oli armoton tankki (näytti hieman pelti purkilta hyvät kamat päällä) nii sillä sen takii läpi

No se kyllä oli kun sai kamaa ylleen, ei muuten.
Quote (pavee @ 8 Apr 2011 22:55)
on kyllä helveti hyvä peli , tullu sitä singlee pelattua veljien kans pikkusena . Tulee vieläki mielee ku pelas sitä ja vieressä soi jope ruonansuun levy

oi niitä aikoja. Yks parhaista peleistä kyl , niin klassinen se towniki ja rahat aina piti tiputtaa cainille

ei koskaa tullu koitettuu pelata sitä netissä

ois mielenkiintosta. Pelaan kyseisestä peliä vieläki joskus ku esim netti ei toimi

Se minusta oli outoa, että singlessä oli enemmän questeja, kuin nettipelissä..