d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Virallinen Ruoka Ja Kokkaus Topic > Yleistä Keskustelua Kokkailusta
Prev14567812Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 10,724
Joined: Jul 28 2008
Gold: 11,928.00
Mar 2 2011 09:17am
Quote (PMS @ Feb 28 2011 07:28pm)
tein taas pannaria ja hyvää oli :)


Hi scammer.

Repay your scams :hello:
Member
Posts: 7,946
Joined: Nov 8 2007
Gold: 0.00
Mar 2 2011 10:25am
uunimakkaraa tein tänään.

makkara, ite laitoin hk sininen
sipuli
pari tomaattia
juustoa
pippuria

makkaraan viiltoja, pikkusen juustoa viiltoihin.
vuoan pohjalle hiukka öljyä ja makkara sinne seuraks.
tomaatista ja sipuleista renkaita, paistetaan pannulla hiukkasen aikaa öljyssä,
sipalin ja tomaatin mukaan hiukka pippuria
kipataan vuokaan makkaran viereen ja uuniin parikyt minuuttia.

lisäkkeeks perunamuusia js ruisleipää.
Member
Posts: 8,428
Joined: Dec 27 2009
Gold: 1.50
Mar 2 2011 12:52pm
Quote (olmi @ Mar 2 2011 06:25pm)
uunimakkaraa tein tänään.

makkara, ite laitoin hk sininen
sipuli
pari tomaattia
juustoa
pippuria

makkaraan viiltoja, pikkusen juustoa viiltoihin.
vuoan pohjalle hiukka öljyä ja makkara sinne seuraks.
tomaatista ja sipuleista renkaita, paistetaan pannulla hiukkasen aikaa öljyssä,
sipalin ja tomaatin mukaan hiukka pippuria
kipataan vuokaan makkaran viereen ja uuniin parikyt minuuttia.

lisäkkeeks perunamuusia js ruisleipää.


Täytyy kokeilla =)
Member
Posts: 16,812
Joined: Mar 17 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Mar 2 2011 01:26pm
Quote (ninza @ Feb 28 2011 07:27pm)
Alotan tällä

Kanasalaatti

400g paistettuja mariniemen kanasuikaleita hunajamarinaadissa
Aurajuusto maun mukaan
Fetajuusto maun mukaan
Lehtisalaattia
tomaattia
Kurkkua
Suolakurkkua
Emmentaali Silppua neliöiksi
Lisäksi voi laittaa salaatinkastiketta jos tykkää
ja vóla salaatti on valmis


täältä saat vouch tälle !! aivan uskomattoman hyvää oli !!
Member
Posts: 10,822
Joined: Apr 13 2009
Gold: 89.48
Warn: 10%
Mar 2 2011 01:28pm
Quote (ninza @ Mar 2 2011 08:52pm)
Täytyy kokeilla =)


ninza'd
Member
Posts: 9,022
Joined: May 10 2006
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 10%
Mar 2 2011 01:28pm
Tekee hirveästi mieli pekonia, olisiko kenellään ohjeita mitä laittaa siitä?

Eikä sitten mitään lol paista pannulla munia ja syö niitten kanssa.
Member
Posts: 16,812
Joined: Mar 17 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Mar 2 2011 01:31pm
Quote (BloodStream @ Mar 2 2011 09:28pm)
Tekee hirveästi mieli pekonia, olisiko kenellään ohjeita mitä laittaa siitä?

Eikä sitten mitään lol paista pannulla munia ja syö niitten kanssa.


tee ite ekana sämpylöitä sinne sisää pekonia ja muuta kivaa.. sit uunii ja avot NANNAAA
Member
Posts: 10,886
Joined: Dec 26 2007
Gold: 2.62
Mar 2 2011 01:31pm
Quote (BloodStream @ 2 Mar 2011 21:28)
Tekee hirveästi mieli pekonia, olisiko kenellään ohjeita mitä laittaa siitä?

Eikä sitten mitään lol paista pannulla munia ja syö niitten kanssa.


Kieritä nakkien ympärille ja uuniin, lisukkeeks teet mieleises salaatin ja paistat munakkaan jossa on AINAKIN paprikaa + juustoa
Member
Posts: 11,499
Joined: Sep 22 2010
Gold: 3.25
Warn: 30%
Member
Posts: 8,428
Joined: Dec 27 2009
Gold: 1.50
Mar 2 2011 01:35pm
Quote (nakkipipo @ Mar 2 2011 09:26pm)
täältä saat vouch tälle !! aivan uskomattoman hyvää oli !!


Ollos hyvä vain ;)
Go Back To Suomi Topic List
Prev14567812Next
Add Reply New Topic New Poll