Quote (olmi @ Mar 2 2011 06:25pm)
uunimakkaraa tein tänään.
makkara, ite laitoin hk sininen
sipuli
pari tomaattia
juustoa
pippuria
makkaraan viiltoja, pikkusen juustoa viiltoihin.
vuoan pohjalle hiukka öljyä ja makkara sinne seuraks.
tomaatista ja sipuleista renkaita, paistetaan pannulla hiukkasen aikaa öljyssä,
sipalin ja tomaatin mukaan hiukka pippuria
kipataan vuokaan makkaran viereen ja uuniin parikyt minuuttia.
lisäkkeeks perunamuusia js ruisleipää.
Täytyy kokeilla =)