Leffoista viimoset katotut joista pidin:
Girl, Interrupted -
http://www.imdb.com/title/tt0172493/
Nähnyt jo useamman kerran, edelleen mahtava.
Prozac Nation -
http://www.imdb.com/title/tt0236640/
Nähnyt myös tämän useampaan otteeseen.
Mahtavia elokuvia molemmat. Käsittelevät itselleni melko lähellä olevia ja omasta mielestäni mielenkiintoisia teemoja. Mustaa huumoria ja hyvät käsikirjoitukset.
Sarjoista viimeksi katsottu parin päivän aikana Prison Breakin eka tuotantokausi.
Omasta mielestäni hyvä juoni, katson loputkin tuotantokaudet lähiaikoina. Toivottavasti ei tipu sarjan taso kauheasti ajan myötä.