d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Rankimmat Elokuvat > Mitä Olet Koskaan Nähny
Prev145678Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 9,705
Joined: Jul 19 2008
Gold: 1,493.79
Warn: 100%
Jul 30 2010 04:21pm
Rambo 2008

http://www.imdb.com/title/tt0462499/

Rambo tappaa porukkaa siihen tahtiin, että on mahdoton pitää lukua onscreen body countista :o
ja tyypit ei ainoastaan kuole, vaan menee palasiksi.

masturboin
Member
Posts: 50,123
Joined: Dec 23 2007
Gold: 1,964.66
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
Jul 31 2010 06:22am
Anakonda katoin eilen :(
Member
Posts: 5,943
Joined: Jun 20 2008
Gold: 18.37
Jul 31 2010 01:45pm
Joku vois nakata tähän 'raaimman' leffan ikinä, alkaa normi gore/splatter olla vaan tylsää D:
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Jul 31 2010 02:20pm
Member
Posts: 9,705
Joined: Jul 19 2008
Gold: 1,493.79
Warn: 100%
Jul 31 2010 02:56pm
Quote (Tyrafel @ 31 Jul 2010 22:45)
Joku vois nakata tähän 'raaimman' leffan ikinä, alkaa normi gore/splatter olla vaan tylsää D:


sanasi on lakini:

Antichrist(2009)
http://www.imdb.com/title/tt0870984/
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Jul 31 2010 02:57pm
Quote (Rantsu @ 31 Jul 2010 23:56)
sanasi on lakini:

Antichrist(2009)
http://www.imdb.com/title/tt0870984/


on kyllä aika häiritsevä leffa
Member
Posts: 9,705
Joined: Jul 19 2008
Gold: 1,493.79
Warn: 100%
Jul 31 2010 03:05pm
Quote (Rzi @ 31 Jul 2010 23:57)
on kyllä aika häiritsevä leffa


disturbing, yes, mutta silti tasokas
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
Aug 1 2010 02:27am
TERMINAATTORI 2 KATSOIN EILEN
Member
Posts: 32,744
Joined: Dec 27 2007
Gold: 20.18
Aug 1 2010 04:14am
There Will Be Blood tulee tänää neloselta, vois taas katella.
Go Back To Suomi Topic List
Prev145678Next
Add Reply New Topic New Poll