d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Kokkikorneri
Prev1456
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 45,291
Joined: Dec 25 2006
Gold: 2,819.99
May 2 2010 11:48pm
Quote (Kasvitatti @ 3 May 2010 08:36)
Mitäh

ootko joku homo paistata miehiä
Member
Posts: 15,636
Joined: Jul 25 2006
Gold: 800.00
May 3 2010 01:56am
Quote (hartwall @ 3 May 2010 05:09)
teet sen väärin:

soitat lähimpään pizzeriaan
tilaat pizzan koirasi lempi mausteilla
kun pizzakuski on ovella pizza kädessä pyydät hänet sisään ja sanot hakevasi rahat
otat pesäpallomailan keittiöstä
hakkaat kuskilta hengen
marinoit pippurilla öljyllä ja oregaanolla
paistat tytön 225 asteessa noin 10 tuntia
syötät pizzan koiralle samalla kun syöt kuljettajaa
otat kuskin rahat
repeat seuraavana aamuna.

näin saadaan päivittäinen ateria


Teet sen väärin

soitat lähimpään pizzeriaan
tilaat pizzan kuskin lempi mausteilla
kun pizzakuski on ovella pizza kädessä pyydät hänet sisään ja sanot hakevasi rahat
otat pesäpallomailan keittiöstä
hakkaat koiraltas hengen
marinoit pippurilla öljyllä ja oregaanolla
paistat tytön 225 asteessa noin 10 tuntia
syötät pizzan kuskille samalla kun syöt koiraa
otat kuskin rahat
Member
Posts: 50,123
Joined: Dec 23 2007
Gold: 1,964.66
Jun 7 2010 11:04am
bump

mee tekee Mikropizza a lá MikkoU
Member
Posts: 13,848
Joined: Dec 3 2008
Gold: 235.00
Jun 7 2010 11:06am
Quote (MikkoU @ 7 Jun 2010 20:04)
bump

mee tekee Mikropizza a lá MikkoU


ite vedän mustikoita + maitoa + sokeria = omnomnom
Member
Posts: 23,855
Joined: Oct 10 2007
Gold: 13,052.02
Jun 7 2010 11:07am
pitää testata joku päivä :)
Member
Posts: 50,123
Joined: Dec 23 2007
Gold: 1,964.66
Jun 7 2010 11:21am
en mennykkään tekee

ohjeesta unohtu se että ne pitää olla ollu huoneenlämmössä hetken aikaa, huomasin just ite etten ollu ottanu niitä sulaa 8D
Member
Posts: 15,636
Joined: Nov 5 2006
Gold: 186.67
Jun 7 2010 12:50pm
Quote (MikkoU @ 7 Jun 2010 20:21)
en mennykkään tekee

ohjeesta unohtu se että ne pitää olla ollu huoneenlämmössä hetken aikaa, huomasin just ite etten ollu ottanu niitä sulaa 8D


kui helvetin kylmä teiä jääkaappi on jos ne on siellä jäässä? o.O

ite vedin pari tuntii sitten ihanaa cittari-patonkia, kokannu en oo aikoihin
Member
Posts: 50,123
Joined: Dec 23 2007
Gold: 1,964.66
Jun 7 2010 12:53pm
Quote (kyny91 @ 7 Jun 2010 21:50)
kui helvetin kylmä teiä jääkaappi on jos ne on siellä jäässä? o.O

ite vedin pari tuntii sitten ihanaa cittari-patonkia, kokannu en oo aikoihin


oli pakastimes ja sieltä isken pöydälle? vai kuka pitää pizzapohjii jääkaapis :O
Jun 7 2010 04:54pm
Inappropriate Post Content
Member
Posts: 10,130
Joined: Nov 20 2007
Gold: 621.62
Jun 8 2010 03:42am
Quote (MikkoU @ 7 Jun 2010 21:53)
oli pakastimes ja sieltä isken pöydälle? vai kuka pitää pizzapohjii jääkaapis :O


mä.
Go Back To Suomi Topic List
Prev1456
Add Reply New Topic New Poll