d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Topic Per Nuuska
Prev14567869Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 5,396
Joined: Jun 16 2008
Gold: 187.01
Warn: 10%
Mar 7 2010 10:59am
Quote (kyny91 @ Mar 7 2010 06:52pm)
se et nuuska menee nopeemmin vereen ja se addiktoi enemmän


Ei.
Member
Posts: 9,320
Joined: Jan 20 2006
Gold: 10.56
Mar 7 2010 11:16am
paskaa paskoille
Member
Posts: 1,530
Joined: May 2 2006
Gold: 1,834.00
Mar 7 2010 11:35am
Quote (Allu3 @ Mar 7 2010 04:55pm)
sama


Jaa sulla muija 8´DDDDDDD älä nyt naurata!

Eikä virtahevot juakku vettä eli et kännissäkä voi olla.
Member
Posts: 25,739
Joined: Feb 11 2008
Gold: 4,585.00
Mar 7 2010 12:38pm
Quote (agnryfin @ Mar 7 2010 08:35pm)
Jaa sulla muija 8´DDDDDDD  älä nyt naurata!

Eikä virtahevot juakku vettä eli et kännissäkä voi olla.


"heh"

Mite voi olla noi vajaa ":D"
Member
Posts: 10,482
Joined: Sep 11 2008
Gold: 0.00
Mar 7 2010 12:42pm
Atm 2 pussaria generalin starkkia huulessa ;)
Member
Posts: 25,739
Joined: Feb 11 2008
Gold: 4,585.00
Mar 7 2010 12:43pm
Quote (jsp_robe @ Mar 7 2010 09:42pm)
Atm 2 pussaria generalin starkkia huulessa ;)


atm availen tornia, jonka sain 3min ago ;)
Member
Posts: 10,482
Joined: Sep 11 2008
Gold: 0.00
Mar 7 2010 12:47pm
Quote (Allu3 @ Mar 7 2010 06:43pm)
atm availen tornia, jonka sain 3min ago ;)


Nice,munki pitää kohta taas mennä laivalle hakemaan ruotsalaista pimperoo ja nuuskaa <3 enää 2 ja puol tornii pakkases
Member
Posts: 17,885
Joined: Feb 19 2008
Gold: 230.00
Mar 7 2010 01:10pm
kyllähän sitä välillä mieli tekkee.
Member
Posts: 2,943
Joined: Dec 31 2008
Gold: 111.35
Mar 7 2010 01:32pm
tupakka >
Member
Posts: 21,031
Joined: Aug 10 2005
Gold: 3,000.00
Mar 7 2010 01:36pm
Ettan ftw :)
Go Back To Suomi Topic List
Prev14567869Next
Add Reply New Topic New Poll