d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi >
Poll > Anteeksi Käytöstapani > Pakko Saada Mielipide
Prev14567823Next
Closed New Topic New Poll
  Guests cannot view or vote in polls. Please register or login.
Member
Posts: 5,362
Joined: Jul 25 2008
Gold: 0.36
Aug 20 2009 01:34pm
Quote (Antichrist- @ Thu, 20 Aug 2009, 19:33)
Ei niitä tyttöjä aivoihin panna. Seurustelu on sitte eri juttu, mutta sitä tässä ei kysytykkään.

Mul ois tossa hieman ylimäärästä mälliä jos neidolle maittais :)


Valkone lohikäärme!
8 DDDDDD


no saanpaha nauraa :D
Member
Posts: 5,362
Joined: Jul 25 2008
Gold: 0.36
Aug 20 2009 01:35pm
Quote (kakkupilevi @ Thu, 20 Aug 2009, 19:34)
sai puolvuode suspit :D


mitä se oikee teki ?
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
Aug 20 2009 01:35pm
Quote (FOREmanSKIN @ Thu, 20 Aug 2009, 19:34)
Valkone lohikäärme! 8 DDDDDD


no saanpaha nauraa :D


eiku spiderman!

E: tai riisifrutti!

This post was edited by Rassler_90 on Aug 20 2009 01:35pm
Member
Posts: 14,614
Joined: Dec 23 2008
Gold: 2.29
Aug 20 2009 01:36pm
Quote (Antichrist- @ Thu, 20 Aug 2009, 22:33)
Ei niitä tyttöjä aivoihin panna. Seurustelu on sitte eri juttu, mutta sitä tässä ei kysytykkään.

Mul ois tossa hieman ylimäärästä mälliä jos neidolle maittais :)


*reps* LOOOOOOOOOL
Member
Posts: 9,466
Joined: Jun 30 2006
Gold: 3.36
Aug 20 2009 01:37pm
Quote (Antichrist- @ Thu, 20 Aug 2009, 21:33)
Ei niitä tyttöjä aivoihin panna. Seurustelu on sitte eri juttu, mutta sitä tässä ei kysytykkään.

Mul ois tossa hieman ylimäärästä mälliä jos neidolle maittais :)


ei pannakkaan mutta jos yhen illansuhteeseen aion nii seksistäkin nauttii enemmän jos toisen kaa pystyy kommunikoimaan muuta ku et välil räkäsee käteen ja kysy et kumpaan reikään osu. Ei se yhen illanjuttu pelkkää panemista aina ole, siihen kuuluu paljon muutakin ja se on paljon siistimpää ku on joku fiksu jolla on mielipiteitä ja oma-aloitteisuutta ku joku tuksu joka aukasee sääret ja makaa sit loppu yön selällään.

This post was edited by ProblemRock on Aug 20 2009 01:38pm
Member
Posts: 29,057
Joined: Aug 3 2005
Gold: 13.37
Aug 20 2009 01:38pm
Quote (Melodica @ Thu, 20 Aug 2009, 22:34)
alku vaikutti tosi hyvältä :D loppua kohti ......


parani?
Member
Posts: 5,362
Joined: Jul 25 2008
Gold: 0.36
Aug 20 2009 01:38pm
Quote (ProblemRock @ Thu, 20 Aug 2009, 19:37)
ei pannakkaan mutta jos yhen illansuhteeseen aion nii seksistäkin nauttii enemmän jos toisen kaa pystyy kommunikoimaan muuta ku et välil räkäsee käteen ja kysy et kumpaan reikään osu. Ei se yhen illanjuttu pelkkää panemista aina ole, siihen kuuluu paljon muutakin ja se on paljon siistimpää ku on joku fiksu jolla on mielipiteitä ja aloiterikkautta ku joku tuksu joka aukasee sääret ja makaa sit loppu yön selällään.


sEXPERT!!!
Member
Posts: 50,123
Joined: Dec 23 2007
Gold: 1,964.66
Aug 20 2009 01:39pm
Quote (FOREmanSKIN @ Thu, 20 Aug 2009, 22:16)
kertokaas


ja vieläkerran pyydän anteeksi käyttäjältä MELODICA
halusin vaa jostai kerätä +1 ;)

SIIS JOS/KUN KYSEESSÄ ON TYTTÖ JONKA KUVA LÖYTYY PROFILESTA

kiitos hardylle :D


joo jos se on siin pix

€: [x] totta helvetissä! <3

This post was edited by MikkoU on Aug 20 2009 01:40pm
Member
Posts: 14,614
Joined: Dec 23 2008
Gold: 2.29
Aug 20 2009 01:40pm
Quote (Antichrist- @ Thu, 20 Aug 2009, 22:38)
parani?


selvä naistenmies, jatka samaan rataan :lol:

problemrock: tuo on sitä elämän filosofiaa yhdenyön jutuista :D
Member
Posts: 9,466
Joined: Jun 30 2006
Gold: 3.36
Aug 20 2009 01:40pm
Quote (FOREmanSKIN @ Thu, 20 Aug 2009, 21:38)
sEXPERT!!!


nääh, mutta ei kukaan oo koskaan valittanukkaan.

Noh kun nyt aiheessa ollaan nii mikäs olis jengin mielest sopivaa taustamusaa panemisen aikana?

Omasta mielest santanal on sopivii biisei.

Ja joku nyt salettiin heittää tähän et Slipknot - heretic song tai slayeria tai vengaboysia mut joo...
Go Back To Suomi Topic List
Prev14567823Next
Closed New Topic New Poll