Quote (fin blizzie @ Wed, Aug 19 2009, 03:42pm)
varmaa kohta alan kokkaa jtn pastaa tai muuta. sit haen raejuustoo ja tonnikalaa kaupasta. pari pakettia nughettei ja ehk jtn pitsa aineksii jos tekis bitzaa illal
noni, tuun teille syömää.
mis asuitkaa ?
multisillas?