d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Ruoka Topic
Prev145678Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 17,885
Joined: Feb 19 2008
Gold: 230.00
Aug 19 2009 12:04am
Quote (Melodica @ Wed, Aug 19 2009, 09:03am)
joo ei paha koitahan jaksaa :D ite hajoilen kyl kun en saa unlockia koskaa :(


kyllä se joskus tuloo.
Member
Posts: 18,408
Joined: Nov 30 2006
Gold: 785.11
Aug 19 2009 12:14am
Quote (rumpali @ Wed, 19 Aug 2009, 06:04)
kyllä se joskus tuloo.


niimpä niin.. :S
Member
Posts: 5,823
Joined: Oct 3 2006
Gold: 12.70
Aug 19 2009 03:46am
syöny sämpylän tänää
Member
Posts: 17,885
Joined: Feb 19 2008
Gold: 230.00
Aug 19 2009 06:36am
Quote (rumpali @ Tue, Aug 18 2009, 03:28pm)
semmone tosi maukas leipä jossa oli 3 leipää, juustoo, nakkia, margariinia, creme bonjour(yrtti juttu tai joku) ja kinkkuu :drool:

om nom.


tämmöne taas :O
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Aug 19 2009 06:40am
Quote (rumpali @ Wed, Aug 19 2009, 03:36pm)
tämmöne taas :O


voi helvetti ku itel ei muutaku voita jääkaapissa atm, ja kuumetta 38 celciusta ni ei jaksa kauppaakaa lähtee -_-
Member
Posts: 24,393
Joined: May 6 2006
Gold: 23.47
Aug 19 2009 06:42am
varmaa kohta alan kokkaa jtn pastaa tai muuta. sit haen raejuustoo ja tonnikalaa kaupasta. pari pakettia nughettei ja ehk jtn pitsa aineksii jos tekis bitzaa illal
Member
Posts: 13,848
Joined: Dec 3 2008
Gold: 235.00
Aug 19 2009 07:12am
Quote (excalii @ Wed, Aug 19 2009, 01:40pm)
voi helvetti ku itel ei muutaku voita jääkaapissa atm, ja kuumetta 38 celciusta ni ei jaksa kauppaakaa lähtee -_-


syö mitä löytyy eli voita :)


ja ite syön kinkkukiusausta
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Aug 19 2009 07:14am
Quote (fin blizzie @ Wed, Aug 19 2009, 03:42pm)
varmaa kohta alan kokkaa jtn pastaa tai muuta. sit haen raejuustoo ja tonnikalaa kaupasta. pari pakettia nughettei ja ehk jtn pitsa aineksii jos tekis bitzaa illal


noni, tuun teille syömää.
mis asuitkaa ?
multisillas?
Member
Posts: 24,393
Joined: May 6 2006
Gold: 23.47
Aug 19 2009 07:16am
Quote (excalii @ Wed, Aug 19 2009, 02:14pm)
noni, tuun teille syömää.
mis asuitkaa ?
multisillas?


en :D Lentävänniemes.
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Aug 19 2009 07:17am
Quote (fin blizzie @ Wed, Aug 19 2009, 04:16pm)
en :D Lentävänniemes.


dodi, kävelen toho abclle ja tuun sinne lentävääniemeen kuudellatoista
mone aikaan tuun ? :O
tuonko samal jotai punkkuu ruokaviiniks?
Go Back To Suomi Topic List
Prev145678Next
Add Reply New Topic New Poll