d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > ~ Topic Per Ladder Slasher ~
Prev1484950515255Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 50,123
Joined: Dec 23 2007
Gold: 1,964.66
Oct 28 2011 07:43am
Quote (SPUG @ 28 Oct 2011 16:40)
ostin ekalla climbillä joku 96ee clubin vs 3fg, lvl 35


mitä helvettiä? :bonk:

no voin kertoa et toi ei varmaan ole sen normaali hinta, tai sit on hinnat pudonnu aika paljo 8D


€: marketilla lvl 30 105ee 5 ml club, 165 fg esim.

This post was edited by Artus on Oct 28 2011 07:44am
Member
Posts: 13,848
Joined: May 18 2008
Gold: 5,830.00
Oct 28 2011 01:08pm
Quote (Artus @ 28 Oct 2011 16:43)
mitä helvettiä? :bonk:

no voin kertoa et toi ei varmaan ole sen normaali hinta, tai sit on hinnat pudonnu aika paljo 8D


€: marketilla lvl 30 105ee 5 ml club, 165 fg esim.


löytyyhän noita joskus
ite ostin sillo pari vuotta sitte tän vs 200fg (arvo oli sillon jotain 800+)

Angelic darkwood club
Level Req: 40
Damage: 67 to 305

+98% Enhanced Effect
+44 Strength
+4 Dexterity
+2% Glancing Blow
Member
Posts: 24,688
Joined: Jul 10 2008
Gold: 0.01
Warn: 10%
Oct 28 2011 01:15pm
Quote (sipuli @ 28 Oct 2011 16:36)
joo toi prof 3 onki vaikee saada xd


Quote (imagomaisteri @ 28 Oct 2011 16:34)
Ei profiencyt merkkaa mitään jos saa 20fgllä tollaisen aseen.


joo ei periaattees mut halun kasvattaa sitä :p ja style on style. :p
Member
Posts: 14,888
Joined: Feb 18 2006
Gold: 332.92
Trader: Trusted
Oct 28 2011 03:05pm
Quote (A2K @ 28 Oct 2011 22:15)
joo ei periaattees mut halun kasvattaa sitä :p ja style on style. :p


"ok"
Member
Posts: 50,123
Joined: Dec 23 2007
Gold: 1,964.66
Oct 29 2011 05:08am
Quote (A2K @ 28 Oct 2011 22:15)
joo ei periaattees mut halun kasvattaa sitä :p ja style on style. :p


sit ko sulla on 10k maksava setti, sit voi puhua stylesta B)
Member
Posts: 24,688
Joined: Jul 10 2008
Gold: 0.01
Warn: 10%
Oct 29 2011 05:25am
Quote (Artus @ 29 Oct 2011 14:08)
sit ko sulla on 10k maksava setti, sit voi puhua stylesta B)


naah. ku näyttää hyvältä. se o style. nvm stats B)
Member
Posts: 17,421
Joined: Jan 2 2007
Gold: 0.00
Oct 29 2011 08:13am
Quote (A2K @ Oct 29 2011 01:25pm)
naah. ku näyttää hyvältä. se o style. nvm stats B)


leecherin puhetta...
Member
Posts: 24,688
Joined: Jul 10 2008
Gold: 0.01
Warn: 10%
Oct 29 2011 09:30am
Quote (sipuli @ 29 Oct 2011 17:13)
leecherin puhetta...


Hyvin se o tähänki asti tappanu. Emmä ny mitää rumaa nuijaa rupee käyttään jos kirveellä meen kokoaja.
Jos haluat leecheriks haukkua ni siitä vaan. Jos se sun mieltä lämmittää. :)
Member
Posts: 17,421
Joined: Jan 2 2007
Gold: 0.00
Oct 29 2011 11:33am
Quote (A2K @ Oct 29 2011 05:30pm)
Hyvin se o tähänki asti tappanu. Emmä ny mitää rumaa nuijaa rupee käyttään jos kirveellä meen kokoaja.
Jos haluat leecheriks haukkua ni siitä vaan. Jos se sun mieltä lämmittää. :)


U mAd?
Member
Posts: 13,848
Joined: May 18 2008
Gold: 5,830.00
Oct 29 2011 01:20pm
Quote (A2K @ 29 Oct 2011 14:25)
naah. ku näyttää hyvältä. se o style. nvm stats B)


miekka se olla pitää
sillä menis näppärästi samuraiki putkee
Go Back To Suomi Topic List
Prev1484950515255Next
Add Reply New Topic New Poll