d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Konemusa > Lanka Kaikelle Konemusan Ystäville
Prev14849505152332Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 1,664
Joined: Apr 5 2008
Gold: 0.00
Sep 2 2011 08:14am
Kyllähän noi rockon biisit iskee (suurin osa). Mietin vaan että kuuntelekko ikinä mitään muuta konemusaa, rocko ;D



This post was edited by CallOfJaws on Sep 2 2011 08:14am
Member
Posts: 37,005
Joined: Jun 23 2007
Gold: 11,620.00
Sep 2 2011 08:18am
kuuntelen.

hevihän on mulle lähinnä se main juttu, mut inttiaikoina tuli (kiitos tupakaverit) mukaan toi konemusa. ei oikeen syttyny tohon perus tranceen joten rupesin ettiin vähän rankempaa. hardstyle kehitty JUST siinä vaiheessa erittäin vitun nopeesti ja ihastuin siihen ihan heti.

frontliner on aika veteraani tuottaja, tykkään tosta vitun häijystä kädenjäljestä ja todella painavista kickeistä. nimesin mun barbaarin ton biisin mukaan :D :D

ja joo biisiä pitäs varmaan tunkee. jatketaan italialaisittain: ZATOX. uusinta machobiisiä, aivan mahtava melo ja ihan ok setti muutenkin. tunkee noita räpäytyksiä aika moneenkin raitaan nykyään ja toimii.



This post was edited by Rocko on Sep 2 2011 08:19am
Member
Posts: 1,664
Joined: Apr 5 2008
Gold: 0.00
Sep 2 2011 08:23am


Ite tykkään tosta zatoxista ihan törkeesti, laitetaanpa nyt sit kans biisiä viel,

This post was edited by CallOfJaws on Sep 2 2011 08:23am
Member
Posts: 37,005
Joined: Jun 23 2007
Gold: 11,620.00
Sep 2 2011 08:29am
pakko laittaa tämä tänne myös. varmaan paras NL tuottaja ikinä: slim shore AKA dutch master (the real)



tää on mun all time top 10 (ja vittu niitä hyviä biisejä on vaikka kuin paljon!!!!)
Member
Posts: 1,664
Joined: Apr 5 2008
Gold: 0.00
Sep 3 2011 07:32am
rentoudutaanpa
Member
Posts: 32,744
Joined: Dec 27 2007
Gold: 20.18
Sep 3 2011 07:56am
You Love Her Coz She's Deadin uusin albumi tuntu ekan kuuntelun jälkee aika surkeelta ja imelältä mut muutaman kuuntelun jälkee rupes tykkää muutamista kipaleista.
Member
Posts: 17,885
Joined: Feb 19 2008
Gold: 230.00
Sep 4 2011 03:49am
Quote (Rocko @ Sep 2 2011 05:18pm)
kuuntelen.
ja joo biisiä pitäs varmaan tunkee. jatketaan italialaisittain: ZATOX. uusinta machobiisiä, aivan mahtava melo ja ihan ok setti muutenkin. tunkee noita räpäytyksiä aika moneenkin raitaan nykyään ja toimii.

http://www.youtube.com/watch?v=r08NFUL1eGo



Quote (CallOfJaws @ Sep 2 2011 05:23pm)
Ite tykkään tosta zatoxista ihan törkeesti, laitetaanpa nyt sit kans biisiä viel, http://www.youtube.com/watch?v=7QQw2acvbTw


Zatoxia lisää. Tän oon varmaan ja laittanukkin tänne toi toho toiseen topikkiin.

mut ei sen väliä. Hieno on pätkä.

http://www.youtube.com/watch?v=ddvxKyLzr-c

''Now everybody settle the fuck down
There ain't no style like the one we got''
Member
Posts: 17,885
Joined: Feb 19 2008
Gold: 230.00
Sep 4 2011 03:58am
Francesco Zetaa ja Activatoria unohtamatta:



Pakko tykätä ku Nightwish pienestä pitäen ollu niitä ykkösiä :DD
Member
Posts: 5,183
Joined: Jun 28 2009
Gold: 545.00
Sep 4 2011 05:04am


toimii.
Member
Posts: 2,405
Joined: Aug 29 2009
Gold: Locked
Trader: Scammer
Go Back To Suomi Topic List
Prev14849505152332Next
Add Reply New Topic New Poll