Quote (Rocko @ Sep 2 2011 05:18pm)
kuuntelen.
ja joo biisiä pitäs varmaan tunkee. jatketaan italialaisittain: ZATOX. uusinta machobiisiä, aivan mahtava melo ja ihan ok setti muutenkin. tunkee noita räpäytyksiä aika moneenkin raitaan nykyään ja toimii.
http://www.youtube.com/watch?v=r08NFUL1eGo
Quote (CallOfJaws @ Sep 2 2011 05:23pm)
Zatoxia lisää. Tän oon varmaan ja laittanukkin tänne toi toho toiseen topikkiin.
mut ei sen väliä. Hieno on pätkä.
http://www.youtube.com/watch?v=ddvxKyLzr-c''Now everybody settle the fuck down
There ain't no style like the one we got''