☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Suomi
> Topic Per Pärinä & Pörinä
Prev
1
48
49
50
51
52
210
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 49068
Replies: 2090
Track Topic
ambid
Member
Posts: 5,363
Joined: Apr 6 2007
Gold
:
311.54
#491
Jun 15 2011 04:45am
Quote (Kapa @ Jun 15 2011 12:40pm)
viritetäänpäs
Vastaa kysymykseen sitten.
SeppoTaalasmaa
Member
Posts: 11,499
Joined: Sep 22 2010
Gold
:
3.25
Warn: 30%
#492
Jun 15 2011 04:45am
Quote (Ankeli @ Jun 15 2011 01:33pm)
Tehdä Nimimerkki SeppoTaalasmaa Nimimerkki d2jps.com Sivustolle ja käyttää sitä.
huomaa, että olet uusihomo
d2jsp.org ''.com''
Kapa
Member
Posts: 19,096
Joined: Jun 21 2007
Gold
:
14.91
Warn: 10%
#493
Jun 15 2011 04:48am
Quote (ambid @ 15 Jun 2011 13:45)
Vastaa kysymykseen sitten.
esim kisaputkisto. vaikka tää ei tuo ko pari heppaa lisää
sit voit miettiä et mitä kaikkea muuta sille voi tehdä. apina
Ankeli
Member
Posts: 10,682
Joined: Sep 2 2009
Gold
:
1,444.44
#494
Jun 15 2011 04:59am
Quote (SeppoTaalasmaa @ 15 Jun 2011 13:45)
huomaa, että olet uusihomo
d2jsp.org ''.com''
Sä et taida usein saada
xD
SeppoTaalasmaa
Member
Posts: 11,499
Joined: Sep 22 2010
Gold
:
3.25
Warn: 30%
#495
Jun 15 2011 05:08am
Quote (Ankeli @ Jun 15 2011 01:59pm)
Sä et taida usein saada
xD
Varmasti enemmän, kuin läski nörtti
Ankeli
Member
Posts: 10,682
Joined: Sep 2 2009
Gold
:
1,444.44
#496
Jun 15 2011 05:11am
Quote (SeppoTaalasmaa @ 15 Jun 2011 14:08)
Varmasti enemmän, kuin läski nörtti
Eli pääset jopa puhe-etäisyydelle ? xDD Sepolla vielä pitkä matka edessä x)
This post was edited by Ankeli on Jun 15 2011 05:20am
SeppoTaalasmaa
Member
Posts: 11,499
Joined: Sep 22 2010
Gold
:
3.25
Warn: 30%
#497
Jun 15 2011 05:27am
Quote (Ankeli @ Jun 15 2011 02:11pm)
Eli pääset jopa puhe-etäisyydelle ? xDD Sepolla vielä pitkä matka edessä x)
Läskillä nörtillä viittasin sua
Ankeli
Member
Posts: 10,682
Joined: Sep 2 2009
Gold
:
1,444.44
#498
Jun 15 2011 05:33am
Quote (SeppoTaalasmaa @ 15 Jun 2011 14:27)
Läskillä nörtillä viittasin sua
Älä sysää omia ongelmias muiden niskaa.
SeppoTaalasmaa
Member
Posts: 11,499
Joined: Sep 22 2010
Gold
:
3.25
Warn: 30%
#499
Jun 15 2011 05:33am
Quote (Ankeli @ Jun 15 2011 02:33pm)
Älä sysää omia ongelmias muiden niskaa.
Olen sanaton
Kapa
Member
Posts: 19,096
Joined: Jun 21 2007
Gold
:
14.91
Warn: 10%
#500
Jun 18 2011 09:22am
jooo sitikasta vetoakseli poikki :3
Go Back To
Suomi
Topic List
Prev
1
48
49
50
51
52
210
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact