d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > ~ Topic Per Ladder Slasher ~
Prev1474849505155Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 24,688
Joined: Jul 10 2008
Gold: 0.01
Warn: 10%
Oct 28 2011 04:25am
35lvl solo. :p

melko skeidaa. tarttis kirvestä sopuhintaan L35, L40
Member
Posts: 1,150
Joined: Mar 26 2011
Gold: 0.44
Oct 28 2011 06:20am
Quote (A2K @ 28 Oct 2011 13:25)
35lvl solo. :p

melko skeidaa. tarttis kirvestä sopuhintaan L35, L40


103ee 35lvl 125fg
Member
Posts: 24,688
Joined: Jul 10 2008
Gold: 0.01
Warn: 10%
Oct 28 2011 06:49am
Quote (SPUG @ 28 Oct 2011 15:20)
103ee 35lvl 125fg


Ei oo sopuhinta. :p

oon liia köyhä tolle. Enemmä 20-60fg hintaluokas.
Member
Posts: 50,123
Joined: Dec 23 2007
Gold: 1,964.66
Oct 28 2011 07:15am
Magical steelwood club
Level Req: 45
Damage: 75 to 338

+102% Enhanced Effect

tollasta tarttisit? +10 lvl tarpeeseen ellei oo jo hyvää 45 mailaa (tai axea)

20 fg lähtis :)
Member
Posts: 24,688
Joined: Jul 10 2008
Gold: 0.01
Warn: 10%
Oct 28 2011 07:18am
Quote (Artus @ 28 Oct 2011 16:15)
Magical steelwood club
Level Req: 45
Damage: 75 to 338

+102% Enhanced Effect

tollasta tarttisit? +10 lvl tarpeeseen ellei oo jo hyvää 45 mailaa (tai axea)

20 fg lähtis :)


Jos ois axe :( ku axelle mul o tullu jo se 3ee. :p ku oon niil naputtanu ni paljo. :D
Member
Posts: 14,888
Joined: Feb 18 2006
Gold: 332.92
Trader: Trusted
Oct 28 2011 07:34am
Ei profiencyt merkkaa mitään jos saa 20fgllä tollaisen aseen.
Member
Posts: 17,421
Joined: Jan 2 2007
Gold: 0.00
Oct 28 2011 07:36am
Quote (A2K @ Oct 28 2011 03:18pm)
Jos ois axe :( ku axelle mul o tullu jo se 3ee. :p ku oon niil naputtanu ni paljo. :D


joo toi prof 3 onki vaikee saada xd
Member
Posts: 1,150
Joined: Mar 26 2011
Gold: 0.44
Oct 28 2011 07:36am
Quote (A2K @ 28 Oct 2011 15:49)
Ei oo sopuhinta. :p

oon liia köyhä tolle. Enemmä 20-60fg hintaluokas.


nopeutus teiän climbit ;) ja muutkin pelaajat tykkäis enemmi
Member
Posts: 50,123
Joined: Dec 23 2007
Gold: 1,964.66
Oct 28 2011 07:38am
Quote (SPUG @ 28 Oct 2011 16:36)
nopeutus teiän climbit ;) ja muutkin pelaajat tykkäis enemmi


joo täs on sit sellane suomi-ale mukana, normisti en kyl myis mitää 100ee 45 weappia 20 fg:llä :lol:
Member
Posts: 1,150
Joined: Mar 26 2011
Gold: 0.44
Oct 28 2011 07:40am
Quote (Artus @ 28 Oct 2011 16:38)
joo täs on sit sellane suomi-ale mukana, normisti en kyl myis mitää 100ee 45 weappia 20 fg:llä :lol:


ostin ekalla climbillä joku 96ee clubin vs 3fg, lvl 35
Go Back To Suomi Topic List
Prev1474849505155Next
Add Reply New Topic New Poll