d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Konemusa > Lanka Kaikelle Konemusan Ystäville
Prev14748495051332Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 37,005
Joined: Jun 23 2007
Gold: 11,620.00
Aug 30 2011 11:44am
ja jottei mene pelkästään vanhojen hyvien biisien kierrättelyksi niin pamautetaan uutta shittii hardstylen kehdosta, hollannista: Scope DJ!

Member
Posts: 17,885
Joined: Feb 19 2008
Gold: 230.00
Aug 30 2011 11:57am
Quote (Rocko @ Aug 30 2011 08:38pm)
muistan kuu kuulin ton eka kertaa qlimax 2009 dvd:llä. nous kyl karwat pystyyn. JDX muutenkin aivan mahtava tuottaja. biisejä tulee vaan se 2-3 vuodessa mut ne on sitten loppuun asti hiottuja ja paukkuvia tekeleitä!

kuuntelehan tämä kanssa. varmaan paras anthem ikinä. ei tosta mihinkään pääse.

http://www.youtube.com/watch?v=UoZ3sVTxvc4


toi oli kyl helvetin hieno kans.

jdx osaa jotenki nii laittaa tän laulun ja melodian kohillee..
Member
Posts: 13,848
Joined: May 18 2008
Gold: 5,830.00
Aug 30 2011 01:57pm
oisko kellää jotain hyvää trance biittei tänne laittaa? ois meinaan hakuses


Member
Posts: 15,894
Joined: Oct 29 2005
Gold: 290.24
Aug 30 2011 01:58pm
Member
Posts: 13,848
Joined: May 18 2008
Gold: 5,830.00
Aug 31 2011 12:54pm
Member
Posts: 37,005
Joined: Jun 23 2007
Gold: 11,620.00
Sep 2 2011 07:20am


SIITÄ ALKUTAHDIT TÄLLE ILLALLE!

TÄNÄÄN TULI TOI DVD! AIVAN JÄRJETÖNTÄ REIVAUSTA TÄNÄÄN!!!!!
Member
Posts: 1,664
Joined: Apr 5 2008
Gold: 0.00
Sep 2 2011 07:36am
Member
Posts: 37,005
Joined: Jun 23 2007
Gold: 11,620.00
Sep 2 2011 07:41am


NYT LAITATTE NE LAITTEENNE KUNTOON!
Member
Posts: 2,741
Joined: Apr 9 2010
Gold: 216.01
Sep 2 2011 07:59am
harvinaisen paskaa musiikkii tulee rockolta taas, kuuntelemtta paskaa
Member
Posts: 37,005
Joined: Jun 23 2007
Gold: 11,620.00
Sep 2 2011 08:03am
Quote (OjjiLol @ 2 Sep 2011 16:59)
harvinaisen paskaa musiikkii tulee rockolta taas, kuuntelemtta paskaa


joko et tykkää kyseisestä subgenrestä tai sitten et ole koskaan kuunnellut. tai sitten ei taida löytyä laitteita joilla kunnon bassojytä on mielyttävän kuulosta. ite ainakin diggaann niin vitusti kun konemusassa on aggressiivisuutta. siks kuuntelen hardstyleä
älä tuomitse jos et ole edes kuunnellut. ymmärrän läpällä heiton "x paskaa", viljelen välillä itekin. jos tänne topikkiin kuitenki eksyit nii mee pari sivuu taakkepäin ja kokeile paria biisia. kyl meinaan iskee ku miljoona volttia.
Go Back To Suomi Topic List
Prev14748495051332Next
Add Reply New Topic New Poll