Quote (OjjiLol @ 2 Sep 2011 16:59)
harvinaisen paskaa musiikkii tulee rockolta taas, kuuntelemtta paskaa
joko et tykkää kyseisestä subgenrestä tai sitten et ole koskaan kuunnellut. tai sitten ei taida löytyä laitteita joilla kunnon bassojytä on mielyttävän kuulosta. ite ainakin diggaann niin vitusti kun konemusassa on aggressiivisuutta. siks kuuntelen hardstyleä
älä tuomitse jos et ole edes kuunnellut. ymmärrän läpällä heiton "x paskaa", viljelen välillä itekin. jos tänne topikkiin kuitenki eksyit nii mee pari sivuu taakkepäin ja kokeile paria biisia. kyl meinaan iskee ku miljoona volttia.