Quote (ambid @ 15 Jun 2011 13:24)
Tuleeks iha fitusti heppoja lisää?
monta SATAA, monta SATAA heppaa lisää
Quote (SeppoTaalasmaa @ 15 Jun 2011 13:31)
Mikäs sen naurettavampaa ku viritellä jotain -90 luvun alkupuolen autoja

mieki mietin sitä

iha naurettavaa
onneks itel 90 luvun loppupuolen auto ni voi iha rauhas viritel
This post was edited by Kapa on Jun 15 2011 04:32am