Quote (A2K @ Oct 26 2011 06:48pm)
Heh. Mulle o kerra sanottu et hommaa paremmat kamat tai katoa.

se oli sillo ku alotin ja pelasin ekoja kertoja.

sen jälkee ei oo tiimistä poistettu kertaakaan..
Sillä ainoalla kerralla hommasin sit jotai perus roinaa ja menin takas ja hyvin sain kirmata niitte kaa.

Äläs nyt. On HCssä ihan hyvää porukkaa.

Ite vedin dream companions kiltalaisten kanssa ekat 10 MQta ihan surkeilla itemeillä (aina joku 10-30ee ja alempaa tieriä). Siitä se sit lähti paranemaan.

Silloinkin ku rippasin muutaman k´n arvosta tavaraa niin sain heti paremmat kamat muilta donatena... rippasin nekin kyllä viikon sissää mutta ajatus kait tärkein.

Quote (A2K @ Oct 26 2011 07:15pm)
Kannattaa alottaa pelaamal jonkun tutun kaa joka tajuaa ees vähän. Muutama fg ekoihin tavaroihin ja pikkuhiljaa eteenpäin. Ite oon raakasti miinuksel tos mut ajankuluks sitä pelaan muutenki.

Joo aluksi sitä onkin rankasti miinuksella, sitten tienaakin yhtäkkiä hyvin, muutama parin k´n kama tullu vastaan ja wellistä sain jopa 10k charmin.
This post was edited by Spurgu on Oct 26 2011 11:19am