d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > ~ Topic Per Ladder Slasher ~
Prev1464748495055Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 24,688
Joined: Jul 10 2008
Gold: 0.01
Warn: 10%
Oct 26 2011 11:15am
Quote (CallOfJaws @ 26 Oct 2011 20:10)
Voisin alottaa, mutta en tiä jaksanko, koska en tajua mitään tosta :D Hyvä jos diablosta ymmärrän jotain 5vuoden pelaamisen jälkee


Kannattaa alottaa pelaamal jonkun tutun kaa joka tajuaa ees vähän. Muutama fg ekoihin tavaroihin ja pikkuhiljaa eteenpäin. Ite oon raakasti miinuksel tos mut ajankuluks sitä pelaan muutenki. :p
Member
Posts: 1,664
Joined: Apr 5 2008
Gold: 0.00
Oct 26 2011 11:17am
Quote (A2K @ 26 Oct 2011 20:15)
Kannattaa alottaa pelaamal jonkun tutun kaa joka tajuaa ees vähän. Muutama fg ekoihin tavaroihin ja pikkuhiljaa eteenpäin. Ite oon raakasti miinuksel tos mut ajankuluks sitä pelaan muutenki. :p


Eipä satu oleen tuttua kuka pelais ;D
Member
Posts: 11,952
Joined: Sep 22 2005
Gold: 2,013.80
Oct 26 2011 11:17am
Quote (A2K @ Oct 26 2011 06:48pm)
Heh. Mulle o kerra sanottu et hommaa paremmat kamat tai katoa. :p se oli sillo ku alotin ja pelasin ekoja kertoja. :p sen jälkee ei oo tiimistä poistettu kertaakaan..

Sillä ainoalla kerralla hommasin sit jotai perus roinaa ja menin takas ja hyvin sain kirmata niitte kaa. :p


Äläs nyt. On HCssä ihan hyvää porukkaa. :) Ite vedin dream companions kiltalaisten kanssa ekat 10 MQta ihan surkeilla itemeillä (aina joku 10-30ee ja alempaa tieriä). Siitä se sit lähti paranemaan. :)
Silloinkin ku rippasin muutaman k´n arvosta tavaraa niin sain heti paremmat kamat muilta donatena... rippasin nekin kyllä viikon sissää mutta ajatus kait tärkein. :D

Quote (A2K @ Oct 26 2011 07:15pm)
Kannattaa alottaa pelaamal jonkun tutun kaa joka tajuaa ees vähän. Muutama fg ekoihin tavaroihin ja pikkuhiljaa eteenpäin. Ite oon raakasti miinuksel tos mut ajankuluks sitä pelaan muutenki. :p


Joo aluksi sitä onkin rankasti miinuksella, sitten tienaakin yhtäkkiä hyvin, muutama parin k´n kama tullu vastaan ja wellistä sain jopa 10k charmin. :)

This post was edited by Spurgu on Oct 26 2011 11:19am
Member
Posts: 50,123
Joined: Dec 23 2007
Gold: 1,964.66
Oct 26 2011 11:19am
Quote (Spurgu @ 26 Oct 2011 20:17)
Äläs nyt. On HCssä ihan hyvää porukkaa. :) Ite vedin dream companions kiltalaisten kanssa ekat 10 MQta ihan surkeilla itemeillä (aina joku 10-30ee ja alempaa tieriä). Siitä se sit lähti paranemaan. :)
Silloinkin ku rippasin muutaman k´n arvosta tavaraa niin sain heti paremmat kamat muilta donatena... rippasin nekin kyllä viikon sissää mutta ajatus kait tärkein. :D


niin, koitappa publassa :)
Member
Posts: 11,952
Joined: Sep 22 2005
Gold: 2,013.80
Oct 26 2011 11:23am
Quote (Artus @ Oct 26 2011 07:19pm)
niin, koitappa publassa :)


No.. pubissahan mä ne tapasin. :D pari ekaa MQta datiksen + pubien kanssa sitten kutsuivat venttiin ja niitten kanssa cataa siihen asti ko lopetin. :D Hyvää porukkaa, ei haitannu vaikka meikän kamppeet verrattaessa mitä ne käytti. :)
Member
Posts: 24,688
Joined: Jul 10 2008
Gold: 0.01
Warn: 10%
Oct 26 2011 11:30am
Quote (Spurgu @ 26 Oct 2011 20:23)
No.. pubissahan mä ne tapasin. :D pari ekaa MQta datiksen + pubien kanssa sitten kutsuivat venttiin ja niitten kanssa cataa siihen asti ko lopetin. :D Hyvää porukkaa, ei haitannu vaikka meikän kamppeet verrattaessa mitä ne käytti. :)


Joo täytyy myöntää et pari käyttäjää ja pari media aina kuiskuttelee mulle ku ne rupee vetään. En meinaa ees keritä ees lyyä ku no tappanu kaiken mut kivasti antavat mun säheltää mukana. Sain myös eile pm eräältä saksalaiselta joka lupas lainata 20k kamat ku saan paladinin. Toivottavasti loppuu pia toi ovien räjäyttely. :p sais kokeilla pelata kunnon geareilla. :D
Member
Posts: 50,123
Joined: Dec 23 2007
Gold: 1,964.66
Oct 26 2011 11:42am
Quote (A2K @ 26 Oct 2011 20:30)
Joo täytyy myöntää et pari käyttäjää ja pari media aina kuiskuttelee mulle ku ne rupee vetään. En meinaa ees keritä ees lyyä ku no tappanu kaiken mut kivasti antavat mun säheltää mukana.  Sain myös eile pm eräältä saksalaiselta joka lupas lainata 20k kamat ku saan paladinin.  Toivottavasti loppuu pia toi ovien räjäyttely. :p sais kokeilla pelata kunnon geareilla. :D


kato ko saat paladinii iha heti 8D
Member
Posts: 24,688
Joined: Jul 10 2008
Gold: 0.01
Warn: 10%
Oct 26 2011 12:12pm
Quote (Artus @ 26 Oct 2011 20:42)
kato ko saat paladinii iha heti 8D


Hä? Iha het? Vaikka.. Nyt? No oiskoha sit ollu joku muu mitä se meinas. Emmä muista. :p
Member
Posts: 13,848
Joined: May 18 2008
Gold: 5,830.00
Oct 26 2011 12:55pm
Quote (A2K @ 26 Oct 2011 20:15)
Kannattaa alottaa pelaamal jonkun tutun kaa joka tajuaa ees vähän. Muutama fg ekoihin tavaroihin ja pikkuhiljaa eteenpäin. Ite oon raakasti miinuksel tos mut ajankuluks sitä pelaan muutenki. :p


itsehän oon päässy plussan puolelle työn ja tuskan tuloksena :D
kamat mitä mul on täl hetkel on pelkkää plussaa ja paras tippunu tavara on heal 103 ee muistaakseni (lvl 20) taisin saada siit 200fg aikanaan
kai toi club setti on jotain 1000-1500fg
Member
Posts: 24,688
Joined: Jul 10 2008
Gold: 0.01
Warn: 10%
Oct 26 2011 12:59pm
Mun koko gear varasto maksaa hädin tuskin 1000fg. :p
Go Back To Suomi Topic List
Prev1464748495055Next
Add Reply New Topic New Poll