Quote (rumpali @ 30 Aug 2011 20:20)
tämän hetken oma suosikki hardstyle rintamalta.
Täyttä hienoutta. Tulee nii hyvä fiiwis

muistan kuu kuulin ton eka kertaa qlimax 2009 dvd:llä. nous kyl karwat pystyyn. JDX muutenkin aivan mahtava tuottaja. biisejä tulee vaan se 2-3 vuodessa mut ne on sitten loppuun asti hiottuja ja paukkuvia tekeleitä!
kuuntelehan tämä kanssa. varmaan paras anthem ikinä. ei tosta mihinkään pääse.
http://www.youtube.com/watch?v=UoZ3sVTxvc4