Quote (Kapa @ 14 Jun 2011 01:41)
Jea.. tais hajota autosta mahollisesti kytkinlevyt (jumissa)
vaihteet menee hyvi silmää(eli ei taia olla laatikko paskana?) mut ei vaa auto liiku.. siin on niiQ ns. kokoaja kytkin pohjas
ja ko sammutti -> mikä tahansa vaihe pääl ni liuku taaksepäin..
EI TU MIELEE OIKEE HETI MUUTAKO ET JOS O KYTKINSYLINTERI JÄMÄHTÄNY PIHAL....EMT HEITTO VAA