d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Uutiset Ja Ajankohtaiset Asiat -topic
Prev14546474849458Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 2,285
Joined: Aug 2 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Jul 7 2010 04:18pm
Member
Posts: 10,053
Joined: Apr 5 2008
Gold: 620.96
Jul 8 2010 01:11am
Quote (akuseri @ 8 Jul 2010 00:17)


ihme paskaa kyl, kyllä se musta ihan lupaus oli saatana
Banned
Posts: 20,086
Joined: Jan 18 2009
Gold: 411.04
Warn: 10%
Jul 8 2010 04:10am
Quote (hartwall @ 8 Jul 2010 10:11)
ihme paskaa kyl, kyllä se musta ihan lupaus oli saatana


Nomut hei, seo jb, kukaa oikeesti luule et se mitää lupauksia pitäis
Member
Posts: 13,848
Joined: Dec 3 2008
Gold: 235.00
Jul 8 2010 02:03pm
http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/2010070812011540_ul.shtml

''Peter ja Birgitt Weismantelin oli ilmiannettava lemmikkikissansa Oscar poliiseille, koska pelkäsivät naapuruston alkavan luulla seudulla liikkuvan perverssin varkaan.''
aika kettu :D

Banned
Posts: 20,086
Joined: Jan 18 2009
Gold: 411.04
Warn: 10%
Jul 8 2010 02:13pm
Quote (epicfailinki @ 8 Jul 2010 23:03)
http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/2010070812011540_ul.shtml

''Peter ja Birgitt Weismantelin oli ilmiannettava lemmikkikissansa Oscar poliiseille, koska pelkäsivät naapuruston alkavan luulla seudulla liikkuvan perverssin varkaan.''
aika kettu :D

http://static.iltalehti.fi/ulkomaat/oscar10807LR_ul.jpg


Kissa varasti 70 pikkupöksyt

Tähän mennessä saaliiseen lukeutuu 70 värikästä vaatekappaletta; kaikkea pinkeistä rimssupöksyistä lasten alkkareihin ja puutarhakäsineisiin.
Member
Posts: 2,943
Joined: Dec 31 2008
Gold: 111.35
Jul 9 2010 01:48pm
Quote
Heillä (kiusaajilla) on usein myös muita vaikeuksia kuten tupakointia, viinanjuontia tai häiriökäyttäytymistä.


nyt voin pistää kaiken renttuilun nettikiusaajana olosta johtuvien henkisten ongelmien piikkiin

siistiä
Member
Posts: 13,848
Joined: Dec 3 2008
Gold: 235.00
Member
Posts: 2,943
Joined: Dec 31 2008
Gold: 111.35
Jul 9 2010 03:23pm
Quote (epicfailinki @ 9 Jul 2010 23:12)


näyttää vähäsen Kapalta toi jäbä tuossa kuvassa
Banned
Posts: 20,086
Joined: Jan 18 2009
Gold: 411.04
Warn: 10%
Jul 9 2010 04:19pm
Quote (JounniFin @ 10 Jul 2010 00:23)
näyttää vähäsen Kapalta toi jäbä tuossa kuvassa


Nyt ku sanot nii kyl hituse o samaa näköö. Oiskoha se toi ton nenä tai silmät
Go Back To Suomi Topic List
Prev14546474849458Next
Add Reply New Topic New Poll