Quote (Napi @ 23 Jan 2016 16:50)
siis mitä?
suomes saa lisääntyä sukulaisten kesken, tätä mielummin ku maahanmuuttoa ?
nytkö sä kiellät olevas rasisti ? pitääkö mun ties monetta kertaa perustella tähän ne seikat, joilla olet osottanu olevas rasisti
et paremmat sosiaalitulot ni voi jatkossaki typerät white trash suomalaiset lisääntyä valtion tukemana ? :DD
Tässä nyt taas ei oo mitää järkeä, siis mihin tällä edes viittaat ? Tarkoitin vain että jos sinusta tulee joskus isä, niin ehkä ajattelet myös sitä mitä sinun lapsesi tulevaisuus on. Ite nään tilanteen vitun huonona... Työttömyyttä ja velkaantumista. Samoten kontrolloimaton maahanmuutto ongelma euroopassa ( tämä on myönnetty jo päättäjien suusta että tilanne on holtiton, meni vituiks ja hoidettiin huonosti alunperin ). Enkä nyt tarkota et raiskaajia ja murhaajia kaikki, vaan sitä taloudellista, huonoa, tilannetta joka omalla lapsella tulee myöhemin olemaan. Sen takia sanon että voisi ehkä hieman harkita et ketä tänne oikeesti otetaa, ketkä on oikeesti avun tarpeessa ja ketkä voivat vielä sitä apua odottaa.
e: Tai jos koitat jollai tapaa provosoida minua, ni sanon nyt vaan että turhaa koitat

Eipä kiinnosta nii paljoo kiihkoilla asiasta ja tiedän muutenkii että olet fiksu ihmine, ni en näe tarvettä käyvä paskaa suoltaa siunkaa

Maailman näkemys nyt vaan on meillä eri...
e2: ja tällä " Sen takia sanon että voisi ehkä hieman harkita et ketä tänne oikeesti otetaa, ketkä on oikeesti avun tarpeessa ja ketkä voivat vielä sitä apua odottaa. "
Meinaan sitä että kaikki ei vaan voi olla avuntapeessa olevia numerolla uno, Suomi ei voi ikinä pelastaa kaikki nyt ja heti, sentakia jopa nämä ihmiset pitää minun mielestä laittaa " järjestykseen " ja autettas niitä oikeesti avuntarpeessa olevia ensin, ois paremmat resurssit siihen ja ehkä näillä " rasisteillakiin " tulis jonkin sortin ymmärrys inhimillisyyteen et nyt autetaan oikeesti avuntarpeessa olevia ihmisiä eikä selitys oo se että " tämä kiintiö nyt vaan pitää vittu ottaa " ja EU ruoskii Suomen persettä että " ottakii vittu lisää "... Kuten sanoi, vituiks meni.
This post was edited by TR0LLFACE on Jan 23 2016 09:12am