d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Uutiset Ja Ajankohtaiset Asiat -topic
Prev1451452453454455458Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Gold: 0.00
Jan 22 2016 07:00am
Quote (Napi @ 22 Jan 2016 14:37)
??????? miks pitää joka postiin kirjoittaa neekeri ?
nuoria on ihan helvetisti työelämän ulkopuolella, pidän oppisopimusta parempana vaihtoehtona heidän työllistämiseen kuin ammattikoulua, ketä päälle 20-vuotiasta huvittaa lähtee 15-vuotiaiden kanssa opiskelemaan?

eikä edelleenkään suomi pyri työllistämään kaikkia..

Niin on neekeritkiin työelämän ulkopuolella, uudistetaan ni saadaan neekerit myös helpommi opinahjoon, samote kantasuomalaiset. Mutta rivien välistä ku vähä lukee ja miettii nykytilannetta, ni kyllä se neekeri on tonkiin uudistuksen pääpointti. Jos ei ois neekereitä näin paljoo ni ei pakosti ois ees vielä ajankohtasta moinen uudistus.

Neekeri

e: Nii joo ei pyri, sitähä tuolla neekeri topickissa availtiin

This post was edited by TR0LLFACE on Jan 22 2016 07:01am
Member
Gold: 556.34
Jan 22 2016 07:17am
mitenniin ovat työelämän ulkopuolella ? :D
jos jotain kehitystä tapahtuu suomessa, ni sekin käännetään rasistiseksi ja kielteiseksi asiaksi ?

This post was edited by Napi on Jan 22 2016 07:18am
Member
Jan 23 2016 08:13am
Quote (TR0LLFACE @ 22 Jan 2016 15:00)
Niin on neekeritkiin työelämän ulkopuolella, uudistetaan ni saadaan neekerit myös helpommi opinahjoon, samote kantasuomalaiset. Mutta rivien välistä ku vähä lukee ja miettii nykytilannetta, ni kyllä se neekeri on tonkiin uudistuksen pääpointti. Jos ei ois neekereitä näin paljoo ni ei pakosti ois ees vielä ajankohtasta moinen uudistus.

Neekeri

e: Nii joo ei pyri, sitähä tuolla neekeri topickissa availtiin

Sain +10% ku sanoin neekeri ^^ Tästä neekeri postauksesta siis.

Kyllä on aikamoisia suvakkihoroja koko mode tiimi, taitavat kaikki lutkuttaa neekerin munaa tyytyväisenä.

Keskustelu kiinnostukseni tästä aiheesta on Napi nyt aika pyöree nolla, neekeri on neekeri, enkä jaksa käydä mustan kyrvän lutkuttajien takia muuttamaan postaus tapaani tai mielipidettäni.

Voihan neekeri sanon minä !

This post was edited by TR0LLFACE on Jan 23 2016 08:13am
Member
Jan 23 2016 08:14am
diih, no toi mun maksullinen topiccikin lukotettiin kun käytit liikaa neekeri-sanaa. hyvi kypsää ikäiseltäsi mieheltä :)
Member
Jan 23 2016 08:20am
Quote (Napi @ 23 Jan 2016 16:14)
diih, no toi mun maksullinen topiccikin lukotettiin kun käytit liikaa neekeri-sanaa. hyvi kypsää ikäiseltäsi mieheltä :)

No sana asu on katsojan silmissä. Ymmärtäisin heidän kuukautiset jos suoltasin vihapuheita 24/7, mutta se jos sanoo pelkästään " neekeri " ni huah :D

Kunnon kiihkoilijoita, mutta empä käy nöiristelemään näiden takia :D Lyököö toisen +10% jos saavat paremman mielen..

e: Ja mitä pahaa on sanassa " neekeri " ? Jos oikeesti käyttäsin sitä alentavassa rodun merkityksessä, kyllä se tekstissäkin näkyisi ( huomattavasti enemmän ku nytte )... Vitun hienolta kuulostaa " tummaihoinen mies joka tuli meren takaa "..

Ne jotka liittät sanan " neekeri " orjuuteen ja rodun alistamiseen ovat varmaan sitten yksinkertaisia... Ei pie vetää niin vitusti tunteisiin. Ite tiien yhen neekerin täältä, Nikke ( hupasa nimi :lol: ) ja kuulema ei välitä pätkääkään neekeri sanasta vaikka on yhtä musta ku tuore asfaltti. Empä ite oo häntä solvannu, joskus baarissa nähny ja kysyny " mitäs Nikke neekeri " ni repee vaa nauruu. Sanotaa että me rastit ollaa ummistettu meidän silmät, mutta taitaa se toinen pää olla se porukka joka silmiä ummistaa..

e2: Enkä pidä itseäni rasistina, olen enemmänkiin ihminen joka ajattelee hieman enemmän oman maan kansalaisten etua ja neekeri tulee sitten toisena. Tietysti oikeesti hädässä olevia pitää auttaa, mutta tää pakolais sirkus on menny nii naurettavaks... Onko suomessa ees hirveesti yli tuhatta neekeriä jotka oikeesti tulee sieltä sota alueilta.. Niiden avuntarpeet ymmärrän, mutta sitte nää +15 000 muuta ( vai paljo lie valunukkaa tänne ) ni voitas kotiuttaa, ei kotouttaa... Tääkii homma meni nii läskiks ja nytten sitte lapiodaan paskaa montusta toisee, lähes kirjaimellisesti.

This post was edited by TR0LLFACE on Jan 23 2016 08:32am
Member
Jan 23 2016 08:28am
no emt, vähän sama kun homoille huutelis "hinttariiit", lapsellista ja turhaa
täähän just susta tekee rasistin, rasistisen sanan viljeleminen ja liiaalinen käyttö

E: ja toi sun esimerkkihän kuvastaa hyvin sitä miten rasistit ei hoksaa, että kaikki on yksilöitä. jokainen on omanlaisensa.
oli mun sedällä joensuussa opiskellessa musta mies kämppiksenä. vissiin joensuun ainoo musta, miten hää diilas tän asian kanssa?
veti vitsiks, oli oikee lepposa ukko. vitsaili jatkuvasti että hän on humble nigger servant, eli nöyrä palvelija.

samassa postissa eka todistat rasismisi, sitten myönnät sen. seuraavaks "enpä ny tiiä oonko"
et vaikuta ihmiseltä, joka on perehtynyt sotiin mitä tällä hetkellä on menossa, miks sä lässytät tästä aiheesta edes

This post was edited by Napi on Jan 23 2016 08:35am
Member
Jan 23 2016 08:37am
Quote (Napi @ 23 Jan 2016 16:28)
no emt, vähän sama kun homoille huutelis "hinttariiit", lapsellista ja turhaa
täähän just susta tekee rasistin, rasistisen sanan viljeleminen ja liiaalinen käyttö

No hinttari ja neekeri on vähä eriasia miulle. Neekeri kun on ammoisista ajoista asti ollu sana ja merkitsee mustaihoista miestä, jotku käyttää sitä ehk turhan painovaltasesti alemman rodun merkitykseen, miulle se meinaa sitä mustaamiestä, samaa rotua ku itse olen, eri väristä vaan. Jos joku nyt siintä vetää tunteisiin ni ite en maha sille mitään, nöyristelemään kun en turhaa lähe. Hinttari on jo perseilyä ja usko tai älä ni vitun naurettavaa semmosta vielä. Ittellänihän ei ole mitään homoja vastaan ( kunhan ei kylkeen tuu nylkyttää ja naamaa nuolemaan ) enkä käytä homoista sanaa hinttari.
Member
Jan 23 2016 08:38am
Quote (TR0LLFACE @ 23 Jan 2016 17:37)
No hinttari ja neekeri on vähä eriasia miulle. Neekeri kun on ammoisista ajoista asti ollu sana ja merkitsee mustaihoista miestä, jotku käyttää sitä ehk turhan painovaltasesti alemman rodun merkitykseen, miulle se meinaa sitä mustaamiestä, samaa rotua ku itse olen, eri väristä vaan. Jos joku nyt siintä vetää tunteisiin ni ite en maha sille mitään, nöyristelemään kun en turhaa lähe. Hinttari on jo perseilyä ja usko tai älä ni vitun naurettavaa semmosta vielä. Ittellänihän ei ole mitään homoja vastaan ( kunhan ei kylkeen tuu nylkyttää ja naamaa nuolemaan ) enkä käytä homoista sanaa hinttari.

:DDDDDDDDDDDDD semmosiahan ne homot just on
hinttari ja neekeri on molemmat termejä, joita käytetään loukkaamiseen
on se hinttari sanakin hei varmaan ammoisista ajoista ollut :DD valoja päälle oikeesti
"en ole rasisti"
>puhuu alemmasta rodusta

huomaatko sä itekkään ettei näissä sun jutuissa ole mitään logiikka

This post was edited by Napi on Jan 23 2016 08:40am
Member
Jan 23 2016 08:47am
Quote (Napi @ 23 Jan 2016 16:28)
ja toi sun esimerkkihän kuvastaa hyvin sitä miten rasistit ei hoksaa, että kaikki on yksilöitä. jokainen on omanlaisensa.
oli mun sedällä joensuussa opiskellessa musta mies kämppiksenä. vissiin joensuun ainoo musta, miten hää diilas tän asian kanssa?
veti vitsiks, oli oikee lepposa ukko. vitsaili jatkuvasti että hän on humble nigger servant, eli nöyrä palvelija.

samassa postissa eka todistat rasismisi, sitten myönnät sen. seuraavaks "enpä ny tiiä oonko"
et vaikuta ihmiseltä, joka on perehtynyt sotiin mitä tällä hetkellä on menossa, miks sä lässytät tästä aiheesta edes

Tai sitten " kaiken hyväksjät " ei hoksaa sitä, että on olemassa välimuoto siinä suvakin ja rasistin välissä. Miks vittu pitää olla jommasta kummasta ääripäästä ? Kuten sanoin, avussa olevia pitää auttaa ja elintasopakolaiset voitas palauttaa. Tekeekö tämä minusta rasistin ? Noh jso oon siun mielestä rasisti ni empä mie siintä itteeni ota :D Sinäkii jos jossai vaiheessa saat jälkikasvua, ni voit ehkä miettiä hieman eritavalla tällästä tilannetta, mahdolisesti sitä että mitä vitun paskaa tämä kansakuta on tällä hetkellä tulevaisuudelle tekemässä. Siksi olen hieman kriittinen sen suhteen että ketä tänne tarttee ottaa, sehän nyt kuitenkiin on jo tiedossa että kaikki ne ihmiset jotka tänne on tullu tavalla tai toisella ni ei todellakaan ole avun tarpeessa numerolla yksi. Ehkä pitäs omast asiat laittaa ekana kuntoo, sen jälkee autetaa oikeesti hässä olevia, tai siinä samalla ja sitte ruvetaa pelastaa loppua maailmasta. Jos sun mielestä kaikki köyhät ja vähäosaset pitää peastaa, ni Suomesta alkaa lääni loppua keske..
Member
Jan 23 2016 08:50am
siis mitä?
suomes saa lisääntyä sukulaisten kesken, tätä mielummin ku maahanmuuttoa ?
nytkö sä kiellät olevas rasisti ? pitääkö mun ties monetta kertaa perustella tähän ne seikat, joilla olet osottanu olevas rasisti
et paremmat sosiaalitulot ni voi jatkossaki typerät white trash suomalaiset lisääntyä valtion tukemana ? :DD
alettais vaan lahdata noita pohjolan sekasikiöitä, ni tääki maa saattais lähteä nousuun.

This post was edited by Napi on Jan 23 2016 08:53am
Go Back To Suomi Topic List
Prev1451452453454455458Next
Add Reply New Topic New Poll