Quote (SPUG @ 1 Nov 2011 19:30)

erpx a:D:D:D:SA:D:AS;:F:LAGLASL:DF:ASD:AS:D:AS:D:SAD::ASD:AS:D
en oo ikin kuullu näin hyvää vitsii :D:SD::D:D::DS:S:D:XDDDDDDDDDDDDDD:D:D:S:D:S8DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
näyttääks tää sun mielest joltain vitsikilpailuthreadilta?
omast mielest oli hauska kuva ja postasin, voit mennä pois tai olla kommentoimattakin.