Quote (A2K @ 25 Oct 2011 18:07)
Sain vähä kultaa sieltä sun täältä ja hommasin pari kirvestä. Ei mitää kummosia mut ihan jees. Sooloilin tos nopiaa 25lvl. Kattoo jos ens yönä kerkeis vähä lisää. Saattaa tosin olla huonosti aikaa ku doblo resettaa ni saa medi hommia ni pirun paljo.
Most recent donor: IVIike (200fg)
ihme randomit donoilee sulle nykyää
