Quote (sipuli @ 1 Jun 2011 15:24)
liian vähän... raudan hinta mahtanu nousta jo jonkun 30%
no ne vetää välistä yllätys.

tosin en tiiä viimestä päivitystä. ton verra se oli viel puol vuotta tai vuos sitte. sen jälkee ei oo menny romuttamolle mitään suoraan vaan vakuutusfirman lunastusten kautta ainoastaan.