d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Suomi Forumin D2 Pc-threadi
Prev14445464748255Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 50,123
Joined: Dec 23 2007
Gold: 1,964.66
Dec 9 2009 05:28am
Quote (Joonas @ 9 Dec 2009 14:26)
ei mikää paladin buildi sattus tarviimaan ar? ois sellanen eth miekka mis ois 1 to pala skills, +126% ed , +388 attack rating..  mut siis mietin että tuskin ykskään pala buildi tarvii ar? vai?


Zealer, mut aika sukka ase muutenki... fools >>
Member
Posts: 14,614
Joined: Dec 23 2008
Gold: 2.29
Dec 9 2009 05:40am
Quote (MikkoU @ 9 Dec 2009 13:28)
Zealer, mut aika sukka ase muutenki... fools >>


njooo jos ois ollu enemmän skills ois ollu kyl parempi.. ja muutenkin ois saanu olla pare :/
Member
Posts: 10,217
Joined: Aug 6 2007
Gold: 7,590.00
Dec 9 2009 06:29am
joku pisti myyntiin beltin 100fg ft
softcore eu ladd

24 fhr
112 ed
22 str
60 life
20 mana
7 light res

kannattaiskoha ostaa?
Banned
Posts: 20,086
Joined: Jan 18 2009
Gold: 411.04
Warn: 10%
Dec 9 2009 07:25am
Quote (pihvimies0 @ 9 Dec 2009 14:29)
joku pisti myyntiin beltin 100fg ft
softcore eu ladd

24 fhr
112 ed
22 str
60 life
20 mana
7 light res

kannattaiskoha ostaa?


Ite en ostais.

Quote (Joonas @ 9 Dec 2009 13:26)
ei mikää paladin buildi sattus tarviimaan ar? ois sellanen eth miekka mis ois 1 to pala skills, +126% ed , +388 attack rating..  mut siis mietin että tuskin ykskään pala buildi tarvii ar? vai?


Avenger ja Zealer tarvittee ar, mutta tarvis korkeemman edin ja foolsin.
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Dec 9 2009 07:27am
ä
eu sc nl
Member
Posts: 10,217
Joined: Aug 6 2007
Gold: 7,590.00
Dec 9 2009 07:28am
Quote (excalii @ 9 Dec 2009 16:27)
http://i46.tinypic.com/eukg1g.jpgä
eu sc nl


ui vittu ku olis hot jos ois 2 necro
tai 2 sox

e: arvokas silti kyl

This post was edited by pihvimies0 on Dec 9 2009 07:29am
Member
Posts: 13,630
Joined: Oct 21 2007
Gold: 5,000.00
Dec 9 2009 07:29am
Quote (excalii @ Dec 9 2009 03:27pm)
http://i46.tinypic.com/eukg1g.jpgä
eu sc nl


:drool:

I want.
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Dec 9 2009 07:49am
Quote (pihvimies0 @ Dec 9 2009 03:28pm)
ui vittu ku olis hot jos ois 2 necro
tai 2 sox

e: arvokas silti kyl
ei mitää hintahaarukkaa? :O
entäs tää:
2 nec, 10 fcr, 19 dex, 55life [ amu ]
eu sc nl tääki




Member
Posts: 23,161
Joined: Dec 20 2005
Gold: 14.12
Dec 9 2009 07:49am
Quote (excalii @ 9 Dec 2009 15:49)
ei mitää hintahaarukkaa? :O
entäs tää:
2 nec, 10 fcr, 19 dex, 55life [ amu ]
eu sc nl tääki


3-20-2 > all :D

paljos maksoit helmistä iha kiva kyllä :D

tuollasee jos 2 soc niin omom ois kyl arvoa ja nätisti :P

jos oot amua myymässä niin peeämmää mulle :)

This post was edited by kakkupilevi on Dec 9 2009 07:50am
Member
Posts: 10,217
Joined: Aug 6 2007
Gold: 7,590.00
Dec 9 2009 07:52am
Quote (excalii @ 9 Dec 2009 16:49)
ei mitää hintahaarukkaa? :O
entäs tää:
2 nec, 10 fcr, 19 dex, 55life [ amu ]
eu sc nl tääki


vittu mist repäset näin hyvii kamoja? :O

toi amu on iha vitun gosu
Go Back To Suomi Topic List
Prev14445464748255Next
Add Reply New Topic New Poll