Quote (kerpele @ 30 Dec 2009 17:25)
http://www.youtube.com/watch?v=TQVZUdS0VU0
Pisti vaan naurattaa ku näki ton kaverin naaman tos lopus

ettii diabloo minuutin verran vaiks se näkyy kokoajan ruudulla. "My mana leech comes handy" ja vetää smitee

Epic softi. Vissiin vähä huolestuttavaa kattoo diablo videoi youtubest :DDDDDDD?
meni se viel kuoleekki kerra siel vissii XDDd ku siin tulee se 'musta kohta' enneku se menee ut, ku kattoo tarkkaa nii siel maas vaa on full rejui XD
ja oli aika asia viikset tollaki (H)(H)