Quote (CallOfJaws @ 1 Jun 2011 13:01)
Nyt loppuu tännekki postailu ja alan nauttiin kesästä. Mutta lisäilen kuvia jos teen jotain mopolle tai mökkiautolle ja saatan tulla kyseleen aina neuvoja, KIITOS KAIKILLE AUTTANEILLE
Ei muutaku hyvää kesää ja nähää syksyl viimestää. Piä hauska kesä.