d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Konemusa > Lanka Kaikelle Konemusan Ystäville
Prev14243444546332Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 32,744
Joined: Dec 27 2007
Gold: 20.18
Jul 31 2011 04:59am
http://soundcloud.com/scntst
Uusin nimi Boys Noize Recordsilla, jätkä on 17 ja putkauttelee tollasta settiä, huh huh.
Member
Posts: 2,741
Joined: Apr 9 2010
Gold: 216.01
Jul 31 2011 09:02am
Quote (Swash @ Jul 31 2011 01:59pm)
http://soundcloud.com/scntst
Uusin nimi Boys Noize Recordsilla, jätkä on 17 ja putkauttelee tollasta settiä, huh huh.


no olipas helvetin huonoi biisei täynnä
Member
Posts: 1,931
Joined: Apr 9 2009
Gold: 0.00
Jul 31 2011 09:47am
interwep kaveri tekee jonku verra musaa ite
tässä paras silt imo
Member
Posts: 24,393
Joined: May 6 2006
Gold: 23.47
Jul 31 2011 10:58pm
en tei oonko jo linkannu, mutta laitetaan silti

Member
Posts: 24,393
Joined: May 6 2006
Gold: 23.47
Jul 31 2011 11:15pm
Member
Posts: 17,885
Joined: Feb 19 2008
Gold: 230.00
Aug 1 2011 11:53am
Quote (MukavaSamu @ Aug 1 2011 07:58am)
en tei oonko jo linkannu, mutta laitetaan silti

http://www.youtube.com/watch?v=8_vvEHFTKGo


hyvä posti samu!

ajattelin pitkän aikaa et mistä tuo melodia on täsä.

mutta sitte välähti et hopeanuolestahan se!

/e ja niin. jos tätä oot kuunnellu 24/7 ni voi olla että päänsärkys on tästä :DDd

This post was edited by rumpali on Aug 1 2011 11:55am
Member
Posts: 32,744
Joined: Dec 27 2007
Gold: 20.18
Aug 3 2011 04:56am
Member
Posts: 15,894
Joined: Oct 29 2005
Gold: 290.24
Aug 3 2011 10:42am
kai tääki kuuluu tänne



This post was edited by Jokuman on Aug 3 2011 10:43am
Member
Posts: 244
Joined: Aug 2 2011
Gold: 0.00
Aug 3 2011 10:45am
qraaaaaaa
Member
Posts: 244
Joined: Aug 2 2011
Gold: 0.00
Aug 3 2011 01:55pm
:D
Go Back To Suomi Topic List
Prev14243444546332Next
Add Reply New Topic New Poll