d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Topic Per Pärinä & Pörinä
Prev14243444546210Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 17,885
Joined: Feb 19 2008
Gold: 230.00
May 27 2011 07:09am
Quote (Rumilus @ May 24 2011 07:05pm)
Voi kuinka ironinen kommentti moiselta kersalta.

Back to topic:

Onko kuinka mahollista hommata ns. uusinta uutta autoratioo toho mun -91 ruoskaan vai tuleeko rajat jo vastaan, kelasin ihan amismeiningillä iskeä kunnon subbarit takakonttii tos joku vkl kuha haen ne tuolt mökiltä.
Vituttaa vaa ku se nykynen radio rätisee nii vitusti jos vähänki liian lujalla soittaa :'/

Sellanen pioneerin mankka olis kiva jossa olis esim. myös mp3 liitäntä mahdollista nii vois tykittää kunnolla omia poppeja vaikka muistitikulta tai soittimesta.

Ja kyllä olen aivan tosissani, en jaksais tollast rätinää kuunnella, pitää löytyä kunnon bassot et oikee vatsassa tuntuu!!


saathan sä siihen iha millasen vaan.

toki jos mankan liitin on erilainen kun auton oma niin joutuu alkaa taitelee vähä niitte johtojen kanssa. mutta onnistuu. kokemuksella sanon :)
Member
Posts: 24,688
Joined: Jul 10 2008
Gold: 0.01
Warn: 10%
May 27 2011 08:08am
nojoo. Lepo o korjattu. vika oli oudompi ku koskaan. :D alkuun epäiltiin siis öljynpaineiden droppausta josta jatkona koneen leipominen.. loppujen lopuks siel oli venttilin kumi hypänny, sylkeny 3 litraa öljyä pihalle ja puurouttanu loput. tästä syystä kone oli menny hätä tilaan josta johtu thehävikki. ny kaikki kunnos ku kone o pesty sisältä ja uuet öljyt laitettu. ei muutaku tilaamaan coiloverit, ecun uudelleen ohjelmointi ja jotain kivaa ku oli ni halpa korjaus. B)
Member
Posts: 9,705
Joined: Jul 19 2008
Gold: 1,493.79
Warn: 100%
May 27 2011 08:48am
Vittu ois kiva aina kesällä päästä vetämään dirt-bikellä tjsp mäkiselle radalle, mutta ne Vauhtipuiston mopot on niin kesyjä. :(
Member
Posts: 24,688
Joined: Jul 10 2008
Gold: 0.01
Warn: 10%
May 29 2011 04:41am
myös jäähytetyt levyt tulos joka nurkkaan käyttikseen kesän aikana.
Member
Posts: 1,664
Joined: Apr 5 2008
Gold: 0.00
May 29 2011 09:28am
Dodiii nyt lähti moposta si änkkä matkoihinsa, vitun köyhät ku pitää tollane 40e ktm änkkä pölliä. Ei ku uutta ettiin -.-
Member
Posts: 10,682
Joined: Sep 2 2009
Gold: 1,444.44
May 29 2011 09:37am
Quote (CallOfJaws @ 29 May 2011 18:28)
Dodiii nyt lähti moposta si änkkä matkoihinsa, vitun köyhät ku pitää tollane 40e ktm änkkä pölliä. Ei ku uutta ettiin -.-


xDD Siis nauran just tolle et kuka vittu vie änkän : DD

Luulis et noihinki sais jtn lukkoo keksittyy, nyt ei muutaku PÄRINÄÄ : D
Member
Posts: 1,664
Joined: Apr 5 2008
Gold: 0.00
May 29 2011 09:56am
Quote (Ankeli @ 29 May 2011 18:37)
xDD Siis nauran just tolle et kuka vittu vie änkän : DD

Luulis et noihinki sais jtn lukkoo keksittyy, nyt ei muutaku PÄRINÄÄ : D


Päätin ajaa 40km ilman änkkää XD Mut joo nyt pitää ettiä uus
Member
Posts: 6,415
Joined: Mar 30 2008
Gold: 1,356.00
May 29 2011 10:02am
http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSesstOs7O64GBwVgabUyyX2it06CyKPQO-rTAkV1KhWcimW7Rr4NWvJmmw

tämmösellä pärisyttelen es.n voimalla

This post was edited by Mokkula on May 29 2011 10:02am
Member
Posts: 1,664
Joined: Apr 5 2008
Gold: 0.00
May 31 2011 01:55pm
Vituttavaa ku ei löydy uutta sopiva änkkää mopoon, pitöää si varmaan ostaa kokonaan uus putki
Member
Posts: 6,799
Joined: Jan 18 2007
Gold: 12,963.03
May 31 2011 02:01pm
Quote (CallOfJaws @ May 31 2011 07:55pm)
Vituttavaa ku ei löydy uutta sopiva änkkää mopoon, pitöää si varmaan ostaa kokonaan uus putki



tee itte
Go Back To Suomi Topic List
Prev14243444546210Next
Add Reply New Topic New Poll