Quote (Rumilus @ May 24 2011 07:05pm)
Voi kuinka ironinen kommentti moiselta kersalta.
Back to topic:
Onko kuinka mahollista hommata ns. uusinta uutta autoratioo toho mun -91 ruoskaan vai tuleeko rajat jo vastaan, kelasin ihan amismeiningillä iskeä kunnon subbarit takakonttii tos joku vkl kuha haen ne tuolt mökiltä.
Vituttaa vaa ku se nykynen radio rätisee nii vitusti jos vähänki liian lujalla soittaa :'/
Sellanen pioneerin mankka olis kiva jossa olis esim. myös mp3 liitäntä mahdollista nii vois tykittää kunnolla omia poppeja vaikka muistitikulta tai soittimesta.
Ja kyllä olen aivan tosissani, en jaksais tollast rätinää kuunnella, pitää löytyä kunnon bassot et oikee vatsassa tuntuu!!
saathan sä siihen iha millasen vaan.
toki jos mankan liitin on erilainen kun auton oma niin joutuu alkaa taitelee vähä niitte johtojen kanssa. mutta onnistuu. kokemuksella sanon
