☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Suomi
> Topic Per Pärinä & Pörinä
Prev
1
41
42
43
44
45
210
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 49041
Replies: 2090
Track Topic
pavee
Member
Posts: 8,462
Joined: Jan 19 2008
Gold
:
405.00
#421
May 26 2011 02:54pm
Quote (A2K @ 26 May 2011 09:37)
-06 GTC astra.
semmone parisataa heppane helevetin kallis korjata.
noh. otetaan samal pari lisäs heppaa. vaikka 3-4 sataa
Sit taas leiboo
Rzi
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold
:
24,297.85
#422
May 26 2011 02:57pm
Quote (A2K @ 26 May 2011 09:37)
-06 GTC astra.
semmone parisataa heppane helevetin kallis korjata.
noh. otetaan samal pari lisäs heppaa. vaikka 3-4 sataa
sierra jättää sen
SeppoTaalasmaa
Member
Posts: 11,499
Joined: Sep 22 2010
Gold
:
3.25
Warn: 30%
#423
May 26 2011 03:01pm
Quote (Rzi @ May 26 2011 11:57pm)
sierra jättää sen
OHC SIERRA??
Rzi
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold
:
24,297.85
#424
May 26 2011 03:02pm
Quote (SeppoTaalasmaa @ 27 May 2011 00:01)
OHC SIERRA??
siinä on sellane karmeen iso mäntä että kyllä lähtee
SeppoTaalasmaa
Member
Posts: 11,499
Joined: Sep 22 2010
Gold
:
3.25
Warn: 30%
#425
May 26 2011 03:06pm
Quote (Rzi @ May 27 2011 12:02am)
siinä on sellane karmeen iso mäntä että kyllä lähtee
oks siina turbo
Rzi
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold
:
24,297.85
#426
May 26 2011 03:10pm
Quote (SeppoTaalasmaa @ 27 May 2011 00:06)
oks siina turbo
kahen litran OoHooCee turbo kolmosen kautta nelosen puhaltimella
SeppoTaalasmaa
Member
Posts: 11,499
Joined: Sep 22 2010
Gold
:
3.25
Warn: 30%
#427
May 26 2011 03:15pm
Quote (Rzi @ May 27 2011 12:10am)
kahen litran OoHooCee turbo kolmosen kautta nelosen puhaltimella
VOI VITTU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! tollaseen ku ois itelläki varaa
monta heppaaa ja sutiiiko? xDDD
Rzi
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold
:
24,297.85
#428
May 26 2011 03:25pm
Quote (SeppoTaalasmaa @ 27 May 2011 00:15)
VOI VITTU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! tollaseen ku ois itelläki varaa
monta heppaaa ja sutiiiko? xDDD
300 heppaa ja miks ei sutis
KUF
Member
Posts: 10,000
Joined: May 24 2010
Gold
:
6.67
Warn: 30%
#429
May 27 2011 12:58am
Quote (A2K @ 26 May 2011 09:37)
-06 GTC astra.
semmone parisataa heppane helevetin kallis korjata.
noh. otetaan samal pari lisäs heppaa. vaikka 3-4 sataa
HAHA....EN NII KARSEESEE AUTOO PISTÄIS MITÄÄ KII..
RISPEKTI LASKI KYL AIKA ROIMASTI
A2K
Member
Posts: 24,688
Joined: Jul 10 2008
Gold
:
0.01
Warn: 10%
#430
May 27 2011 01:56am
Quote (KUF @ 27 May 2011 09:58)
HAHA....EN NII KARSEESEE AUTOO PISTÄIS MITÄÄ KII..
RISPEKTI LASKI KYL AIKA ROIMASTI
se o käyttis vaan.
Go Back To
Suomi
Topic List
Prev
1
41
42
43
44
45
210
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact