Quote (SPUG @ 19 Oct 2011 18:20)
juu-u, nyt mennää jo ninjassa

4/10 ninja charalla

Ite vedin viime laddussa 3/3 ja olisko ollu 5/12 tai jotain sinnepäin et oli wlock

"hieman hillotin"
edit: ja kahtotaan sitä daggeria kun saat vähän valuuttaa..
This post was edited by cha^ on Oct 20 2011 12:02am