Quote (KUF @ 24 May 2011 20:25)
NO JOO...JA TIETÄÄ MELKEE AINA JOS TIETÄÄ KAASUTTIMIST MIS O VIKA...KO NE O NII YKSINKERTASIA....WEBERIT AINAKI

JOTKU STRÖMBERGIT TAI SOLEXIT VITTU KO NE O NII MONIMUTKASIA JA PASKOJA....
joo, kunnon turbokammio painekotelohässäkkätingentangelikaasari.

mielummi lorton tai weberin tupla. tai mikuni.