Quote (Aivokuollut @ 24 Mar 2015 23:57)
koska yks mertsi on varas, niin loputki on, right? sairaita joo nää mustalaiset.
koska yks jammu on raiskaillu lapsia, niin loputki on, right? sairaita joo nää suomalaiset.
ohhoh.
joo mun posti oli yhtä "vakava" ku tää sun

on se tietenkin hankalaa kasvaa täysipainoiseksi aikuiseksi, jos on kymmenvuotiaasta jo subukoukussa.
oli vähän tollasta provoa tuossa juu, mutta en ite menis mustalaisten riitoihin puuttumaan, ei oo eka kerta kun mun korviin kantautuu tämmösesta kaappaustoiminnasta että saa raiskaustyynyn mannejengille.
eikö sun mielestä iso pala hometta pilaa koko leipää ?
Quote (TR0LLFACE @ 25 Mar 2015 10:19)
Kävin emäntää käyttää Tokmannilla tos yks päivä, ku se jotai siemeniä osti sieltä ( taas se aika vuodesta.. :D ), ni näin siin samal manne lauman kävelevä ulos ovista ja se yks naine kailotti kovaa äänee " Kerroinks mie jo mitä miu ukko teki ? No se poras kylppäri seinää reikää peilille ja se reikä sitte tuli keittiö seinäst läpi " Hupasaa sakkii nää mannet...
e: Nekii on kyl kans tän kansakunnan syöpä.. Suomalaisiahan ne kait on olevinaa, mut kulttuuriaan ei vaiha, eikä käytöstapojaan.. Ainekaa suurinosa, onhan sitten niitä ihan asiallisiakiin, itse elävästi nähnyt yhden ( taino isä on mustalainen ja äiti suomalainen, ni mite sen nyt ottaa ) ja kuullu et sen perhe maksaa ihan rehellisesti verot ja tekevät oikeesti töitä elääkseen.
joo'o, kaverin kerrostalossa asu mannet päällekkäisissä kerroksissa, mitä ne teki?
no poras lattiaan reiän et pääsee sit kulkemaan 'serkun' asuntoon
olivat tietty kaupungin vuokra-asuntoja.
This post was edited by Napi on Mar 25 2015 05:49am