d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Nyt Pelataan Dayz > Tulkee Heterot Pelaan
Prev1394041
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 23,850
Joined: Nov 7 2007
Gold: 0.00
Jan 13 2013 02:04pm
Railgun? o.O

Suositelkaa jotain servereitä?
Member
Posts: 13,848
Joined: May 18 2008
Gold: 5,830.00
Jan 13 2013 04:06pm
Quote (Wondrous @ 13 Jan 2013 22:04)
Railgun? o.O

Suositelkaa jotain servereitä?


zombies.nu
ei pitäis olla hackereita, priva servu (chernarus) vaatii kirjautumisen servun foorumeille

flyingspaghettimonsterforestrunningsimulator
pelasin joskus tällä servulla, en oo varma onko vielä pystyssä. priva servu (chernarus) lähinnä suomalaisia pelaajia muron kautta whitelistaus
Member
Posts: 23,850
Joined: Nov 7 2007
Gold: 0.00
Jan 18 2013 02:20pm
Quote (Paroni @ 14 Jan 2013 00:06)
zombies.nu
ei pitäis olla hackereita, priva servu (chernarus) vaatii kirjautumisen servun foorumeille

flyingspaghettimonsterforestrunningsimulator
pelasin joskus tällä servulla, en oo varma onko vielä pystyssä. priva servu (chernarus) lähinnä suomalaisia pelaajia muron kautta whitelistaus


Aika hyvä toi zombies.nu

Oisko mitään Namalsk servui mil kantsii pelaa?
Go Back To Suomi Topic List
Prev1394041
Add Reply New Topic New Poll