Quote (Artus @ Oct 17 2011 03:08pm)
no tossahan ei ole mitään poikkeuksellista, sä yrität edetä vaan liian nopeasti.
mitä liian nopeesti? jos mulla ei alkuun tullu tier I ja II itemeis !????! ja nyt tulee?
miten se on liia nopeesti? luulis et ku saa rankin ni niil lower tier itemeil sais vähemmän expaa (niinkun saakin)
ja eikö se tarkota et menee hitaasti?