d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Topic Per Pärinä & Pörinä
Prev13940414243210Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 1,664
Joined: Apr 5 2008
Gold: 0.00
May 24 2011 10:58am
Quote (KUF @ 24 May 2011 19:55)
OTANKO TON VITTUILUNA VAI KOHTELIAISUUTENA? :D


Jaa-a :D

Btw, satansminion viel frendinä :D

This post was edited by CallOfJaws on May 24 2011 10:59am
Member
Posts: 10,000
Joined: May 24 2010
Gold: 6.67
Warn: 30%
May 24 2011 10:58am
Quote (A2K @ 24 May 2011 19:56)
joo siis vaan turhat trollit. sul o asiaaki ollu kuitenki. seppo lähinnä spömminy ilman mitään aasinselkää topicin aiheeseen.


OON SIIS HYÖDYLLINE TROLLI q8D
Member
Posts: 24,688
Joined: Jul 10 2008
Gold: 0.01
Warn: 10%
May 24 2011 11:03am
Quote (KUF @ 24 May 2011 19:58)
OON SIIS HYÖDYLLINE TROLLI q8D


sun troolaus o taidetta. ja osaat puhua asiaakin. mut takas asiaan:


navoista oli hukkunu osia joten loppuviikosta uudestaan. joutuu oleen pois tallilta huomenna ku o veljenpojan syndet. B) taijan ruuvata sen mopoa vaikka siel. :D
Member
Posts: 8,120
Joined: Jul 4 2008
Gold: 0.39
May 24 2011 11:05am
Quote (SeppoTaalasmaa @ May 24 2011 03:12pm)
hävettää sun puolesta


Voi kuinka ironinen kommentti moiselta kersalta.

Back to topic:

Onko kuinka mahollista hommata ns. uusinta uutta autoratioo toho mun -91 ruoskaan vai tuleeko rajat jo vastaan, kelasin ihan amismeiningillä iskeä kunnon subbarit takakonttii tos joku vkl kuha haen ne tuolt mökiltä.
Vituttaa vaa ku se nykynen radio rätisee nii vitusti jos vähänki liian lujalla soittaa :'/

Sellanen pioneerin mankka olis kiva jossa olis esim. myös mp3 liitäntä mahdollista nii vois tykittää kunnolla omia poppeja vaikka muistitikulta tai soittimesta.

Ja kyllä olen aivan tosissani, en jaksais tollast rätinää kuunnella, pitää löytyä kunnon bassot et oikee vatsassa tuntuu!!
Member
Posts: 10,000
Joined: May 24 2010
Gold: 6.67
Warn: 30%
May 24 2011 11:10am
Quote (Rumilus @ 24 May 2011 20:05)
Voi kuinka ironinen kommentti moiselta kersalta.

Back to topic:

Onko kuinka mahollista hommata ns. uusinta uutta autoratioo toho mun -91 ruoskaan vai tuleeko rajat jo vastaan, kelasin ihan amismeiningillä iskeä kunnon subbarit takakonttii tos joku vkl kuha haen ne tuolt mökiltä.
Vituttaa vaa ku se nykynen radio rätisee nii vitusti jos vähänki liian lujalla soittaa :'/

Sellanen pioneerin mankka olis kiva jossa olis esim. myös mp3 liitäntä mahdollista nii vois tykittää kunnolla omia poppeja vaikka muistitikulta tai soittimesta.

Ja kyllä olen aivan tosissani, en jaksais tollast rätinää kuunnella, pitää löytyä kunnon bassot et oikee vatsassa tuntuu!!


NO MUL O ITEL OLLU NOIS AUTOIS JUST JOTAI PASKOJA....NY PARI VUOT SITTE HOMMASI HETI KO SUOMEE TULI MYYNTII ENSIMMÄINE NAKAMISHI MANKKA NI VÄLITTÖMÄSTI TILAUKSEE....HARMI KO EI O ERILLIST SUBIKANAVA SÄÄTÖÄ MUT 8.0 VOLTI OHJAUS O KYL AIKA KOVA SIIN JA LAATU MUUTENKI :D
Member
Posts: 24,688
Joined: Jul 10 2008
Gold: 0.01
Warn: 10%
May 24 2011 11:10am
Quote (Rumilus @ 24 May 2011 20:05)
Voi kuinka ironinen kommentti moiselta kersalta.

Back to topic:

Onko kuinka mahollista hommata ns. uusinta uutta autoratioo toho mun -91 ruoskaan vai tuleeko rajat jo vastaan, kelasin ihan amismeiningillä iskeä kunnon subbarit takakonttii tos joku vkl kuha haen ne tuolt mökiltä.
Vituttaa vaa ku se nykynen radio rätisee nii vitusti jos vähänki liian lujalla soittaa :'/

Sellanen pioneerin mankka olis kiva jossa olis esim. myös mp3 liitäntä mahdollista nii vois tykittää kunnolla omia poppeja vaikka muistitikulta tai soittimesta.

Ja kyllä olen aivan tosissani, en jaksais tollast rätinää kuunnella, pitää löytyä kunnon bassot et oikee vatsassa tuntuu!!


juu. jos siin o 1 din paikka ja saat vanhan soittimen irti ni siihen vaan tuikkaat samoihi liittimiin uuen.

jos o kahen dinin koko, ni hommaat vaan vastaavasti kahen dinin soittimen. "din" on standardi koko soittimille jotka ei ole integroitu. jos siin o integroitu soitin, voit silti laittaa soittimen, mut silloin pitää vanha nykiä tietenkin irti ja se tuottaa yleensä ongelmia koska monesti o ajotietokone ja ilmastoinnit ym siinä kii. mut tietenkin rinnallekkin voi asentaa jos on integroitu. :)

mut vuosiluvusta päätellen ei ole integroitua soitinta, joten, nyit vanhan pois, katot vaan mikkä piuhat menee mihinkäki ja liität uuen tilalle. jos on ISO-liittimel laitettu ni vielä helpompi, ku se o sit vaan soittimen vaihto ja "yks" piuha kii. (+tietenkin maholliset rca piuhat ja herätteen ryöstöt)
Member
Posts: 10,000
Joined: May 24 2010
Gold: 6.67
Warn: 30%
May 24 2011 11:13am
BTW....NY KO TÄÄL OLEN NI VOISI KYSÄSTÄ AJA KULUKS EI VARMAA MUU OSAA VASTATA KO A2K...MUT VITU SAMA...MIST SAISI DELLORTO TAI WEBERI VAAKAIMUT ALLE 45MILLISET....PYSTY TAI VAAKA IHA SAMA....MELKEE PYSTYT ENNE...KÄYTETTYNÄ KORJAUSSARJA KANS TAI EHJÄNÄ HALVALLA....

NN TURBOVEHKEITÄ JOS JOKU ALKAA KOMMENTOIMAA
Member
Posts: 24,688
Joined: Jul 10 2008
Gold: 0.01
Warn: 10%
May 24 2011 11:20am
Quote (KUF @ 24 May 2011 20:13)
BTW....NY KO TÄÄL OLEN NI VOISI KYSÄSTÄ AJA KULUKS EI VARMAA MUU OSAA VASTATA KO A2K...MUT VITU SAMA...MIST SAISI DELLORTO TAI WEBERI VAAKAIMUT ALLE 45MILLISET....PYSTY TAI VAAKA IHA SAMA....MELKEE PYSTYT ENNE...KÄYTETTYNÄ KORJAUSSARJA KANS TAI EHJÄNÄ HALVALLA....

NN TURBOVEHKEITÄ JOS JOKU ALKAA KOMMENTOIMAA


mopoliikkeestä uutena: http://www.moposport.fi:8080/workspace.client_moposport/PublishedService?pageID=9&itemcode=19600.060

ja käytettynä kysyisin tuolta: http://www.freetechnics.fi/viritysk.htm

ite oon ni ruiskumiehiä, et ei enään meinaa muistaa mistä o joskus noita hommattu. :/
Member
Posts: 10,000
Joined: May 24 2010
Gold: 6.67
Warn: 30%
May 24 2011 11:23am
Quote (A2K @ 24 May 2011 20:20)
mopoliikkeestä uutena: http://www.moposport.fi/workspace.clientmoposport/PublishedService?pageID=9&itemcode=19600.060

ja käytettynä kysyisin tuolta: http://www.freetechnics.fi/viritysk.htm

ite oon ni ruiskumiehiä, et ei enään meinaa muistaa mistä o joskus noita hommattu. :/


RUISKU KANS EI O KOSKAA TULLU PELATTUA NI PAKKO PELAT NOITTE BENSAHAASKAAJIE KANS

/E JAAH TOI O TOI SAMA SIVU KO TIESINKI NOIST KÄYTETYIST....NO TY KUMMINKI

This post was edited by KUF on May 24 2011 11:24am
Member
Posts: 24,688
Joined: Jul 10 2008
Gold: 0.01
Warn: 10%
May 24 2011 11:24am
Quote (KUF @ 24 May 2011 20:23)
RUISKU KANS EI O KOSKAA TULLU PELATTUA NI PAKKO PELAT NOITTE BENSAHAASKAAJIE KANS


no nois o nostalgiaa. :D
Go Back To Suomi Topic List
Prev13940414243210Next
Add Reply New Topic New Poll